Zoekresultaten

1. F

Heb ik een eisprong? Verschillende testresultaten

Hi, Ik zit op dit moment in hetzelfde schuitje. 22 november ben ik voor het eerst sinds de bevalling weer ongesteld geworden. Ik gaf toen nog 3 voedingen per dag. De menstruatie duurde maar 3 dagen en ik had totaal geen pijn, iets wat ik voorheen wel had. Het duurde vervolgens meer dan 50 dagen...
  2. F

Hoofdschudden baby 7mnd

Onze dochter deed dit ook, volgens mij hoort dit bij de ontwikkeling.
  3. F

Slaapregressie 11/12 maanden; krijsen en achterover gooien

Dat hoor ik ook geregeld en we hebben het ook geprobeerd. Alleen wil ze dat niet. Als ze tussen ons in ligt blijft ze onrustig en verdrietig. Ze is het ook niet gewend. Vanaf dag 1 heeft ze in haar wiegje en vervolgens in haar ledikantje geslapen. Ik vond het daarom ook een wonder dat ze...
  4. F

Bedankt voor de reacties! Gisteren had ik geen tijd meer om te reageren, maar heb ze wel gelezen. We hadden vandaag toevallig een afspraak bij het consultatiebureau en hebben het daar voorgelegd. De arts vermoed dat ze de slaapregressie van 11 en 12 maanden aan elkaar vast heeft geplakt, ook...
  5. F

O jeetje, dat lijkt me wel lastig qua eten. Ben onbewust, nee eigenlijk wel bewust, toch druk bezig met bekijken wát ze wel eet en of daar dan wel voedingswaarden inzitten. Ik hoop dat haar eetlust snel terug komt, want het was echt een vreetzakje. Hoe doen jullie dat? Krijgt jullie dochter al...
  6. F

Hi Jetske! Bedankt voor de uitgebreide reactie. Even alles op een rijtje; > Knuffeldoekje heeft ze in bed en daar is ze DOL op. Die mag niet ontbreken, want anders is het huis te klein haha. Ben blij dat ze in ieder geval een object in bed heeft wat voor haar vertrouwt voelt. > Tandjes zijn...
  7. F

Hoi hoi, Zoals de titel al zegt; mijn dochter is nu 1 jaar oud en ze is nu al 7 weken aan het rommelen met haar slaap. Vanaf 6 maanden sliep ze zonder nachtvoeding door en sinds de kerstvakantie is het ineens drama. Ze wordt 's nachts wakker, is ontroostbaar, gooit zichzelf achterover en is...
Terug
Bovenaan