Zoekresultaten

1. M

1 positieve test de rest negatief

Het waren inderdaad 2 streepjes binnen afleestijd. Ik weet niet waarom ik meerdere testen heb gedaan. Uit enthousiasme of om het heel zeker te zijn.
  2. M

Ik heb een zwangerschapstest gedaan Ik weet niet of ik hier een foto kan posten
  3. M

hey allemaal, Ik heb een vraagje. Is 1 positieve test genoeg om te weten dat ik zwanger ben? Ik heb 1 positieve test. De rest is negatief. Liefs!
  4. M

Wie ook ongesteld geweest en toch zwanger zijn

Hallo allemaal, 2 weken geleden heb ik een test gedaan waarop een heel licht streepje te zien was! Nu 4 dagen geleden weer getest en nu was het streepje heel duidelijk! Een positieve test. Daarna nog eens getest deze gaf niks aan? En gisteren begon ik met bloeden, wat echt net zoveel is als...
  5. M

Angst en onzekerheid

Hey, bedankt voor je reactie! Hopelijk is het geen miskraam. Ik ga maandag de gynaecoloog bellen voor een afspraak. Ik had de huisartsenpost gebeld, deze mevrouw zei me geen zorgen te maken en af te wachten. En dan maandag even te bellen voor een afspraak. Ze zei dat ik in de gaten moet...
  6. M

Angst en onzekerheid

Hallo allemaal, Vorig jaar ben ik geholpen aan mijn pap4. Ze hebben toen een deel weg gebrand van mijn baarmoedermond. 3 dagen geleden had ik een positieve zwangerschapstest. Mijn man en ik waren euforisch. Ik zou dan nu 4 weken en 4 dagen zwanger zijn. Tot gister heb ik me ontzettend...
Terug
Bovenaan