Zoekresultaten

1. I

Wachten om te testen na terugplaatsing pgt

Jaaa!! Het is geweldig! Mijn testen was een dikke positief Ons meisje is onderweg! 26 aug is mijn eerste echo. Heel spannend
  2. I

Ooo gefeliciteerd! Dit maakt het extra spannend natuurlijk!! Ik hoop dat et voor jou ook snel 14 aug is en dat je geniet van een prachtig beeld van jullie wonder! Ik kan me voorstellen dat je bij alles onzeker bent! Tis allemaal niet niks en zeker niet vanzelfsprekend. Ondanks alles hoop ik wel...
  3. I

Ja nu nog maar een paar uur haha Vind et enorm spannend maar mijn gevoel zegt dat et helemaal goed is ben nu ook zeker 2 dagen overtijd dus ik hoop dat de testen ook snel duidelijkheid geven. Word vervolgd
  4. I

Hoi hoi Gefeliciteerd met het geweldige nieuws!! Wat ontzettend fijn zeg!! Ik wens je een hele mooie en fijne zwangerschap Ja die dagen gaan echt langzaam en moet veel werken wat op zich fijn is maar tis rustig door vakantie dus dan duren de dagen duren dan ook langer dan gehoopt haha Maar nog...
  5. I

Hallo, Zijn er op dit moment meer mama's to be aan het wachten dat ze mogen testen na een terugplaatsing? En dus als ie positief is in April een mooi wonder verwachten? Zoja hoe voelen jullie je? En ook, hoe wachten jullie het meest ontspannen af? Ik hoor et graag!
  6. I

Kinderwens ervaring erfelijke aandoening

Ja dat maakt et er allemaal niet makkelijker op inderdaad. Maar goed ons besluit staat vast en we gaan er voor! We kunnen niet wachten om een geweldige eerste echo te laten maken met hopelijk een lief klein meisje in mn buik. Woensdag is het zover en ik kan echt niet wachten! kijk er enorm naar...
  7. I

Vrouwen zwanger en lid van de club van 40+?

Ik ben volgend jaar maart 40 en hopelijk vanaf volgende week zwanger. Dan een terugplaatsing van een embryo dus als alles lukt 40 wanneer ons meisje er is.
  8. I

♾️ blijf positief ♾️

♾️ blijf positief ♾️
  9. I

Zwanger na ivf + pgt!

Waaauw wat fijn!!! Wat een opluchting ook voor he dat et eindelijk gelukt is!!! Ik ben ook al bijna 5 jaar in maastricht bezig voor zo'n heerlijk wondertje ik mag de 12e beginnen met ovulatietesten en dan eindelijk mijn eerste terugplaatsing. Kijk er zo naar uit! Ik wens je een ontzettende...
  10. I

Kinderwens ervaring erfelijke aandoening

Hoi hoi, Hier helaas ook een erfelijke aandoening die chromosoom gerelateerd is, bij een zwangerschap heb ik 50% kans dat ik mijn gen doorgeef en als de babybeen jongen is en de afwijking heeft heeft et geen kans op een bestaan op deze wereld. Ze hebben dan namelijk geen afvoerbuis om...
Terug
Bovenaan