F fsp114gs9uvIjBNN jan 2, 2025 #9 Essil zei: Mijn oma vouwde vroeger theezakjes tot mooie vormen voor op kerstkaarten, iets te laat voor deze kerst, maar misschien wat voor volgend jaar? Klik om te vergroten... Oh dat ken ik ind. Je bedoelt de papiertjes waar de theezakjes in zitten, toch? En dan patronen maken enzo
Essil zei: Mijn oma vouwde vroeger theezakjes tot mooie vormen voor op kerstkaarten, iets te laat voor deze kerst, maar misschien wat voor volgend jaar? Klik om te vergroten... Oh dat ken ik ind. Je bedoelt de papiertjes waar de theezakjes in zitten, toch? En dan patronen maken enzo
E Essil Moderator jan 2, 2025 #10 fsp114gs9uvIjBNN zei: Oh dat ken ik ind. Je bedoelt de papiertjes waar de theezakjes in zitten, toch? En dan patronen maken enzo Klik om te vergroten... Ja die!
fsp114gs9uvIjBNN zei: Oh dat ken ik ind. Je bedoelt de papiertjes waar de theezakjes in zitten, toch? En dan patronen maken enzo Klik om te vergroten... Ja die!
F fsp114gs9uvIjBNN jan 14, 2025 #11 Essil zei: Ja die! Klik om te vergroten... Dat wordt flink thee drinken, dan kunnen we volgend jaar los haha
Essil zei: Ja die! Klik om te vergroten... Dat wordt flink thee drinken, dan kunnen we volgend jaar los haha