Een derde kindje op komst.

Wow, en dan ineens… Na twee kindjes van 8 en 4 jaar, een positieve test!! Totaal onverwachts, want we waren er niet “mee bezig” en hielden rekening met m’n vruchtbare periode. Dit, omdat we er nog niet uit waren of een derde kindje erbij, voor ons was weggelegd. Toen ik twee dagen overtijd was en gister een test deed, zonder ook maar enige verwachting was dit een knaltest.. POSITIEF. We zijn ontzettend blij maar vinden het ook weer super spannend.

Volgens m’n berekening zou ik op 7 maart uitgerekend zijn. Nog meer moeders die in verwachting zijn en dit net weten?

Wauw gefeliciteerd! Ik heb precies hetzelfde. Ook 7 maart uitgerekend! Hier een zoon van 10 en een dochter van 4. 3 jaar bezig geweest voor een 3e, en vorig jaar besloten dat het zo wel goed was na een korte iui traject (secundaire kinderloosheid zonder reden).
Toch voelde ik me gisteren gek en dacht: doe is gek, doe een test. Ik was letterlijk in shock en stond te hyperventileren.
Ondanks de grote uitdagingen die me te wachten staan (ik open in februari 2026 een kinderkledingwinkel….) begin ik het stiekem toch leuk te vinden

Wauw gefeliciteerd! Ik heb precies hetzelfde. Ook 7 maart uitgerekend! Hier een zoon van 10 en een dochter van 4. 3 jaar bezig geweest voor een 3e, en vorig jaar besloten dat het zo wel goed was na een korte iui traject (secundaire kinderloosheid zonder reden).
Toch voelde ik me gisteren gek en dacht: doe is gek, doe een test. Ik was letterlijk in shock en stond te hyperventileren.
Ondanks de grote uitdagingen die me te wachten staan (ik open in februari 2026 een kinderkledingwinkel….) begin ik het stiekem toch leuk te vinden

Wauw, dat is echt toevallig zeg!
We hebben op deze pagina een leuk groepje, misschien ook leuk om erbij te komen?

Hoi meiden! Hier ongeveer hetzelfde verhaal. 2 dochters van 6/4 en ‘gebruikte’ natuurlijke anticonceptie want nog niet klaar voor de knip en hormonen via anticonceptie waren geen succes voor me … and here we are! Haha, absoluut welkom en ik heb er zelfs zin in! Dus misschien toch een beetje perongeluk/expres ;) .. 4 maart staan we nu op en heb 22 juli m’n eerste echo. Leuk dat jullie ook 2 oudere kinderen!

Sidenote; we gaan trouwen in september! Daar gaat mn outfit….

Terug
Bovenaan