Wachten om te testen na terugplaatsing pgt

Hallo,

Zijn er op dit moment meer mama's to be aan het wachten dat ze mogen testen na een terugplaatsing?
En dus als ie positief is in April een mooi wonder verwachten?
Zoja hoe voelen jullie je? En ook, hoe wachten jullie het meest ontspannen af?

Ik hoor et graag!

Hoi,
Ik ben niet meer aan het wachten, maar heb al een positieve test in handen gehad eerder deze week!
Mij helpt het enorm om bezig te blijven tijdens het wachten. Werken, licht sporten, boek lezen.. die dagen duren lang he…

• Leuk
Waarderingen: Inge
Hoi hoi

Gefeliciteerd met het geweldige nieuws!! Wat ontzettend fijn zeg!! Ik wens je een hele mooie en fijne zwangerschap

Ja die dagen gaan echt langzaam en moet veel werken wat op zich fijn is maar tis rustig door vakantie dus dan duren de dagen duren dan ook langer dan gehoopt haha
Maar nog 2 dagen en dan weten we et! Ik kan niet wachten

• Leuk
Waarderingen: Emmx
Hi, dankjewel! Ik ben er zelf ook heeel blij mee want het heeft even op zich laten wachten.. :)!
Nog twee dagen, je bent er bijna! Die rustige zomertijd helpt niet mee inderdaad :(. Lekker met vriendinnen afspreken? Ik haalde de testen ook echt pas de dag voor testdatum in huis, dan kon ik minder makkelijk stiekem testen haha.

Succes Inge!

Goedemiddag dames naar meedere miskramen zijn we vandaag 5 weken en 2 dagen zwanger door de eerdere miskramen al 1 echo gehad 14 augustus mogen wij naar de verloskundige bij elke pijntje of wat dan ook voel ik de angst we hopen op het beste

• Leuk
Hi, dankjewel! Ik ben er zelf ook heeel blij mee want het heeft even op zich laten wachten.. :)!
Nog twee dagen, je bent er bijna! Die rustige zomertijd helpt niet mee inderdaad :(. Lekker met vriendinnen afspreken? Ik haalde de testen ook echt pas de dag voor testdatum in huis, dan kon ik minder makkelijk stiekem testen haha.

Succes Inge!
Ja nu nog maar een paar uur haha
Vind et enorm spannend maar mijn gevoel zegt dat et helemaal goed is ben nu ook zeker 2 dagen overtijd dus ik hoop dat de testen ook snel duidelijkheid geven.

Word vervolgd

• Leuk
Goedemiddag dames naar meedere miskramen zijn we vandaag 5 weken en 2 dagen zwanger door de eerdere miskramen al 1 echo gehad 14 augustus mogen wij naar de verloskundige bij elke pijntje of wat dan ook voel ik de angst we hopen op het beste
Ooo gefeliciteerd! Dit maakt het extra spannend natuurlijk!! Ik hoop dat et voor jou ook snel 14 aug is en dat je geniet van een prachtig beeld van jullie wonder! Ik kan me voorstellen dat je bij alles onzeker bent! Tis allemaal niet niks en zeker niet vanzelfsprekend. Ondanks alles hoop ik wel dat je geniet van deze bijzondere tijd

Terug
Bovenaan