Weet je ook waarom ze kreunt/perst? En doet ze het overdag ook wel eens? Mijn zoontje heeft na de bevalling veel gekreund. Ze vonden dit wel vreemd (kinderarts) we moesten daarom ook blijven in het ziekenhuis en de kinderarts kwam regelmatig kijken. Omdat kreunen vaak een teken is van pijn gaven ze hem een pijnstiller.
Op een dag hadden wij een zuster die merkte op dat hij zijn armpje niet goed bewoog als of het ook pijn deed. Ze heeft het doorgegeven aan de kinderarts en die had contact gezocht met de gynaecoloog. Die had verteld dat ze mijn zoontje moest helpen tijdens de bevalling. Vreemd dat het niet in het dossier stond. Maar goed gelukkig eindelijk achterhaald. Een echo gehad(wat ze eigenlijk nooit doen bij pas geboren babys) er was niks gebroken. We mochten naar huis en na een paar dagen was het armpje weer goed.
Ik zou even opletten of ze overdag ook een paar keer kreund. Mocht alles ok zijn dan zou je haar ook naar haar eigen kamertje kunnen doen. Zodat jullie je nacht rust weer terug krijgen.
Heel veel succes. En geniet van je kleintje, voor je het weet zijn ze alweer 2!