Partner viert feestdagen niet met mii

Ik herken dit verhaal..ik heb al 4 jr iets met n Moslim en de laatste feestdagen vd afgelopen 3 jr viert hij Oud en Nieuw met kids..en vandaag had ik met hem n discussie erover dat ie ook eens n keer met mijn oude moeder en mij n oliebol kan komen eten .maar nee had smoes dat ie al vroeg op 31 dec met zijn 3 kids vuurwerk gaat afsteken de hele avond..en hij wou wel 1 januari samen zijn maar dat vind ik al minder. Dus zit ook in een situatie dat ik altijd 2e plaats ben en weet nt of ik dit nog langer kan volhouden

Ik herken dit verhaal..ik heb al 4 jr iets met n Moslim en de laatste feestdagen vd afgelopen 3 jr viert hij Oud en Nieuw met kids..en vandaag had ik met hem n discussie erover dat ie ook eens n keer met mijn oude moeder en mij n oliebol kan komen eten .maar nee had smoes dat ie al vroeg op 31 dec met zijn 3 kids vuurwerk gaat afsteken de hele avond..en hij wou wel 1 januari samen zijn maar dat vind ik al minder. Dus zit ook in een situatie dat ik altijd 2e plaats ben en weet nt of ik dit nog langer kan volhouden
Mag je je niet bij hun aansluiten? Graag een feestdag met eigen gezin doorbrengen, voelt wellicht voor jouw als buitensluiten. Maar vind ik eigenlijk heel goed gedrag voor een ouder.
Daarnaast kan in dit geval mogelijk ook meetellen, dat dit het het laatste jaar is dat er met oud en nieuw vuurwerk mag worden afgestoken. Dus waarschijnlijk is de timing van deze vraag niet zo handig.

Nou kan er natuurlijk meer aan de hand zijn dan je nu vertelt, maar in het genoemde voorbeeld begrijp ik zijn keuze helemaal.

Toch zou ik wel denken, dat hij na een relatie van 4 jaar, je best kan gaan betrekken bij zijn gezinsleven. Heb je daar al eens een gesprek met hem over gevoerd?

Terug
Bovenaan