Suoer onzeker

hallo dames
16 september had ik inplanon verwijderd
22 sept bloeding tot 24
7 oktober tot 14 okt bloeding

4 november lichte test
19 nov echo met iets van 2.3 mm
26 november Inenkeer 1.4

En 1 december vandaag 2 mm
Vruchtzakgroeit wel maar ze denken vrucht niet nu door gestuurd naar gynocoloog waar ik morgen heen moet ik snap niks meer van ze zeggen kan missed abortion zijn maar ze zeggen ook heel raar dat meting steeds veranderen en ze kon vandaag ook amper me baarmoederi inwendig vinden dus nu moet gynocoloog kijken maar is nu zoveel onzekerheid

Hebben meerder vrouwen dit gehad dat verloskundige zij dit zit niet goed maar dag je gynocoloog komt en gewoon veel minder ver bent en latere eierpsrong had negatief en posetief ervaringen ben ik wel benieuwd na

hallo dames
16 september had ik inplanon verwijderd
22 sept bloeding tot 24
7 oktober tot 14 okt bloeding

4 november lichte test
19 nov echo met iets van 2.3 mm
26 november Inenkeer 1.4

En 1 december vandaag 2 mm
Vruchtzakgroeit wel maar ze denken vrucht niet nu door gestuurd naar gynocoloog waar ik morgen heen moet ik snap niks meer van ze zeggen kan missed abortion zijn maar ze zeggen ook heel raar dat meting steeds veranderen en ze kon vandaag ook amper me baarmoederi inwendig vinden dus nu moet gynocoloog kijken maar is nu zoveel onzekerheid

Hebben meerder vrouwen dit gehad dat verloskundige zij dit zit niet goed maar dag je gynocoloog komt en gewoon veel minder ver bent en latere eierpsrong had negatief en posetief ervaringen ben ik wel benieuwd naar

Ik denk dat de verloskundige je doorstuurt, omdat ze het zelf ook vreemd vind. Misschien is er sprake van een meetfout ofzo?
Sterkte morgen.

Terug
Bovenaan