Uit elkaar maar toch weer bij elkaar komen? Maar een keuze tussen hem of je ouders

Misschien een idee om nog even met je ouders in gesprek te gaan hier over. Leg uit dat je toch verder wil met je ex maar hun ook niet kwijt wil.
Dat heb ik gedaan maar ze willen tot ik kies hun of hem. Ik weet tot hij dingen verkeerd heeft gedaan met het vreemdgaan en die dingen en me flink heeft uitgescholden maar ik heb hun gezegt ik wil jullie niet kwijt en heb ook niet maar als ik geen beslissing neem dan maken hun de beslissing zeggen ze ik weet niet wat ik moet doen mijn ouders heb ik ook een goede band mee en woon hier nu ook tijdelijk en ik snap tot ze me pijn hebben zien lijden maar hun zeggen wel als je kiest voor hem is hier de deur voor goed dicht en raak je heel veel mensen kwijt

Daar is geen tijd voor ik ben morgen 37 weken zwanger en ze willen een beslissing hebben voor dat ik ga bevallen
Een zwangere vrouw zo zwaar onder druk zetten is niet best. Jij hebt momenteel heel veel hormonen in je systeem, die jouw nu andere keuzes laten maken dan je over een jaar ofzo zou maken. Dus hoogzwanger is geen goed tijdstip voor ingrijpende levenskeuzes.
Kan je niet bij iemand anders terecht?

Waarom veroorzaken ze al die extra stress terwijl je hoogzwanger bent?

Bespreek dit alsjeblieft eerst met mensen die jouw en de betrokken personen kennen. (Een zus, een goede vriend, een grootouder, een collega, een goede buur?)

Want wij kunnen hier van alles roepen, maar dat je ouders zo'n stelling innemen is best extreem. Wij kunnen niet inschatten of ze daar aanleiding toe hebben, of dat ze wel vaker tot extremen gaan. Of iets daartussenin.

Meld de situatie ook bij je verloskundige.

Daar is geen tijd voor ik ben morgen 37 weken zwanger en ze willen een beslissing hebben voor dat ik ga bevallen
Ik vind het walgelijk dat je ouders je zo onder druk zetten. Waarom zeggen ze dat je heel veel mensen kwijtraakt? Anderen hebben hier niets mee te maken. Met deze acties raken ze jou en jouw kinderen kwijt. Lijkt mij een veel zwaarder verlies. Ik mis nog steeds de achtergrond hierin. Er speelt vast meer.

Terug
Bovenaan