Uit elkaar maar toch weer bij elkaar komen? Maar een keuze tussen hem of je ouders

Ik zit in een dubbele strijd ik ben met de vader van de kinderen uitelkaar gegaan omdat hij is vreemdgegaan is en wij hebben samen een zoontje van 2.5 jaar en ik ben momenteel 36 weken zwanger van ons 2de zoontje.
Nu willen wij wel weer bij elkaar komen maar ik woon bij mijn ouders en die hebben me voor een keuze gesteld of hem of mijn ouders.
Wat zouden jullie doen?

Laatst bewerkt:
Ik vind het van je ouders niet kunnen om je zo voor het blok te zetten. Ik denk dat ze je willen beschermen. Mijn ouders zouden ook tegen mij zeggen doe het niet maar uiteindelijk ben je volwassen en is het je eigen keuze.

Maar als je dan vraagt wat ik zou doen. Ik heb mezelf altijd voorgenomen dat de relatie dan voorbij is. Ik weet niet of ik mijn man nog zou kunnen vertrouwen. Elke keer als hij een appje of telefoontje krijgt dan zal ik denk is hij met een andere vrouw aan het appen? Of als hij weer zegt te moeten overwerken of later thuis is....is hij nu bij haar?

Toch weet ik niet wat ik zou doen als ik echt in die situatie zit. Want nu heb ik ook kinderen met mijn man.

Had je man echt een affaire met een vrouw of was het eenmalig.

Her blijft een moeilijke situatie dat snap ik. Maar luister naar je eigen gevoel. Hou jij nog van hem en denk jij dat je hem kunt vertouwen weer of misschien via relatietherapie?

Er is veel gebeurt hij heeft wel even iets met haar gehad maar dat is nu klaar zegt hij en het is ook nog eens onze buurvrouw en ik snap tot mijn ouders mij willen beschermen maar weet zelf gewoon niet wat goed is.

Ik hou nog altijd heel veel van hem en wil hem niet kwijt en mijn ouders ook niet.
Ik ben bang als ik naar hem ga tot het contact weg is met mijn ouders en als ik bij mijn ouders blijf is het ook strijd over wat ik moet doen met hem kwa regelingen en die dingen en de laatse weken gaat het goed tussen ons maar ben gewoon heel bang voor een keuze te maken

Terug
Bovenaan