Autorijden na keizersnede

Hallo

Mijn vraag is mag je autorijden na een keizersnede? Ben je dan verzekerd mocht je toch een aanrijding krijgen?

As donderdag is het 5 weken geleden. Over 2 weken heb ik pas een controle in het ziekenhuis.

Kan je goed langere tijd overeind zitten? Doet autorijden nog ergens pijn? Doet de gordel pijn?

Je kan natuurlijk even de website van je verzekering checken, wij kennen de voorwaarden van jouw verzekeraar niet.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie reactie. Ik heb eerder ook gegoogeld maar kom je ook niet verder mee. De mensen in mijn omgeving die in het verleden ook een keizersnee hebben gehad eten het ook niet meer. Ik ga het even checken!

Kan je goed langere tijd overeind zitten? Doet autorijden nog ergens pijn? Doet de gordel pijn?

Je kan natuurlijk even de website van je verzekering checken, wij kennen de voorwaarden van jouw verzekeraar niet.
Ik hoef niet ver te rijden. Ik heb al een klein stukje gereden om te testen. Dit ging goed. Het gaat meer om de 3 dagen dat ik mijn zoon naar de peuterspeelzaal moet brengen. Dat stukje kan ik nog niet lopen. Alle andere afspraken/verplichtingen kan ik gelukkig na de 6 weken weer oppakken.

Terug
Bovenaan