Slapen

Hi allemaal!

Hier een mama, ten einde raad!

Onze dochter (2 jaar en 3 maanden oud) heeft eigenlijk altijd slecht geslapen. Redenen waren: reflux en koemelk intolerantie toen ze jonger was en op dit moment hebben we al een hele poos geen flauw idee. Niks helpt, we hebben echt alles al geprobeerd! Slaapcoachen, natuurlijke drankjes en melatonine, osteopaat, groot bed, klein bed, andere kamer, laten huilen, wel troosten etc en ga zo nog maar even door. Het is echt zielig want ze moet soms gewoon overgeven van het huilen (of paniek?)

Haal neus en keelamandelen zijn al verwijderd en ze heeft buisjes.

Naast mij slapen is de enige manier waardoor we allemaal een beetje slaap krijgen.

De middagslaapjes gingen altijd erg goed, ze sliep gewoon zelfstandig in en werd na een tijdje weer wakker en haalde ik haar uit bed. Ook dit lijkt voorbij te zijn, de hele week wil ze in de middag niet slapen.

Herkent iemand dit?

Werkt het voor jou als ze naast je slaapt? Als jij het niet zo erg vindt zou ik haar voorlopig lekker even naast jou laten slapen zodat haar zenuwstelsel weer tot rust kan komen. Ook voor de middag. Na een paar weken kun je misschien opstaan zodra ze even slaapt. Veel sterkte.

Werkt het voor jou als ze naast je slaapt? Als jij het niet zo erg vindt zou ik haar voorlopig lekker even naast jou laten slapen zodat haar zenuwstelsel weer tot rust kan komen. Ook voor de middag. Na een paar weken kun je misschien opstaan zodra ze even slaapt. Veel sterkte.
Dankje voor je reactie! Opzich is het prima als ze naast mij slaapt, alleen is dit niet altijd top voor je relatie! Mijn man slaapt apart, al heel lang.

Daarnaast wil ik zelf niet altijd om 19:00+- in bed liggen en ook soms wat tijd voor mijzelf hebben of met mijn man. Die balans is er nu totaal niet waardoor we onszelf en onze relatie eigenlijk een beetje verwaarlozen.. ze kan ook nooit logeren ergens (opzich ook niet erg hoor), maar dat betekent ook dat vooral ik altijd aan huis gebonden ben.

Terug
Bovenaan