Woning

Hoi allemaal,
Ik wil even m’n ei kwijt en vroeg me af of iemand nog tips heeft of wat ik nog kan proberen.
Ik zit met het leed dat de woningmarkt heet.
Wij zijn al een tijdje op zoek naar een grotere woning we staan al ingeschreven niet heel kort maar ook niet super lang..
ik weet ook dat we niet mogen klagen omdat we een dak over ons hoofd hebben maar ik begin toch steeds meer te stressen om de situatie..
we zitten nu in een te klein huis met te weinig ruimte/slaapkamers.
Het is niet alleen te klein maar er spelen ook meerdere zaken zoals medische situatie en redenen waarom we dus ook niet uit de plaats waar we nu wonen kunnen verhuizen dus helaas komen er ook weinig passende woningen vrij en als er dan eindelijk iets vrij komt vallen we steeds buiten de boot..
is er nog iets wat we kunnen proberen?

Verder kan je kijken of de meubelen praktischer kunnen. Afhankelijk van waar je precies tegen aanloopt. Een slaapkamer tekort kan bijvoorbeeld ook aangepakt worden met een stapelbed. Een kleine slaapkamer met een combinatie van een halfhoogslaper met een kast eronder. Of een hoogslaper met een bureau eronder.
In de eetkamer kan je ruimte winnen met een uitschuifbare tafel, of zels een tafel die weggeklapt kan worden.
Misschien niet ideaal, maar misschien wel een verbetering, zodat je het langer uithoudt tot jullie wat groters kunnen krijgen?

Is een uitbouw optioneel?

Verder kan je kijken of de meubelen praktischer kunnen. Afhankelijk van waar je precies tegen aanloopt. Een slaapkamer tekort kan bijvoorbeeld ook aangepakt worden met een stapelbed. Een kleine slaapkamer met een combinatie van een halfhoogslaper met een kast eronder. Of een hoogslaper met een bureau eronder.
In de eetkamer kan je ruimte winnen met een uitschuifbare tafel, of zels een tafel die weggeklapt kan worden.
Misschien niet ideaal, maar misschien wel een verbetering, zodat je het langer uithoudt tot jullie wat groters kunnen krijgen?

Is een uitbouw optioneel?
Stapelbed word al gebruikt hier dus er word al een slaapkamer gedeeld.
De andere slaapkamer is te klein voor een bed en slaapt nu 1 kindje maar moet binnenkort nog een kindje bij dus het is echt te klein en dat gaat niet passen.
De rest in huis hebben we allemaal al aangepast.
Uitbouw is niet mogelijk omdat het een sociale huurwoning is.

Terug
Bovenaan