Ja ik snap je punt, en we kunnen ons zelf altijd goed gek maken betreft het testen?
Ik zou dan zeker over 2 weken gaan testen en hoop voor je op een goede uitkomst!?
Oh wat verdrietig dat je een miskraam hebt gehad. Ik heb in Juli een miskraam gehad en zelfde qua medicatie gehad. De gyneacoloog adviseerde mij eerst te wachten tot de eerste menstruatie kwam zodat je niet in twijfel zit zoals jij dit nu ervaart. Het kan ook zijn dat je een andere cyclus...
Oh wat heftig allemaal! Hier ook hashimoto en idd als ik zwanger ben sta ik gelijk onder het ziekenhuis.
Daarnaast ook afgelopen juli een fikse miskraam gehad die niet goed verlopen is en nu hopende op een positieve test en dan gaan we weer de hele molen in.
Maar ik herken je...
Hier de ziekte van Hashimoto toen ik zwanger wad moest ik naar de huisarts om te bepalen wat we gingen verhogen ik slikte daarvoor 137 mg. Toen ik zwanger was moest ik 162.5 mg slikken en omdat ik last heb van mijn schildklier onder controle van dd gyneacoloog en de internist. Na de...
Bij ons was er ook verschil tussen 20 weken echo en 30 weken echo en had dus paniek om niks en mijn zoontje is kerngezond!
En google is in dit soort zaken zeker niet je beste vriend! Dus wacht het even af want stress is niet goed voor de baby!