Zoekresultaten

1. A

Ervaringen met cytotec

.
  2. A

Vrucht water breken

In je kraampakket zitten beschermmatjes die op bed- auto gedaan. En mijn vruchtwater was een waterval en stond op dat moment de was te doen.?
  3. A

Zwanger geworden na corona

Helaas corona gehad en bleek zwanger en dit was helaas een miskraam na 11 weken. En nu nog steeds zwanger proberen te worden zonder succes.
  4. A

Hoeveel slaap

Hier ook een goede slaper? Overdag 1.5-2 uur en in de avond 18.30-19.00 tot 08.00. ?
  5. A

Baby krijst bij kaka met AR melk

Bij mijn zoontje was de AR te heftig maar toen we gingen mengen met gewone nutrilon ging dit beter. Misschien een tip waar je wat aan hebt?
  6. A

Slaaptunnel

Misschien is een verzwaringsdeken een optie? Bied geborgenheid en is ook veilig?
  7. A

Wanneer testen na curretage

Ja ik snap je punt, en we kunnen ons zelf altijd goed gek maken betreft het testen? Ik zou dan zeker over 2 weken gaan testen en hoop voor je op een goede uitkomst!?
  8. A

Wanneer testen na curretage

Oh wat verdrietig dat je een miskraam hebt gehad. Ik heb in Juli een miskraam gehad en zelfde qua medicatie gehad. De gyneacoloog adviseerde mij eerst te wachten tot de eerste menstruatie kwam zodat je niet in twijfel zit zoals jij dit nu ervaart. Het kan ook zijn dat je een andere cyclus...
  9. A

Pyjamapapje

Wij geven zowel als ontbijt als voor het slapen granenpap. Omdat ons zoontje geen melk drinkt sinds aantal maanden?
  10. A

Stokke triptrap of kidsmill up

Wij gebruiken stokke en erg tevreden over?
  11. A

Zwanger worden na miskraam en trage schildklier

Oh wat heftig allemaal! Hier ook hashimoto en idd als ik zwanger ben sta ik gelijk onder het ziekenhuis. Daarnaast ook afgelopen juli een fikse miskraam gehad die niet goed verlopen is en nu hopende op een positieve test en dan gaan we weer de hele molen in. Maar ik herken je...
  12. A

Zwanger en schildkliermedicijnen

Hier de ziekte van Hashimoto toen ik zwanger wad moest ik naar de huisarts om te bepalen wat we gingen verhogen ik slikte daarvoor 137 mg. Toen ik zwanger was moest ik 162.5 mg slikken en omdat ik last heb van mijn schildklier onder controle van dd gyneacoloog en de internist. Na de...
  13. A

Afbuigende groei

Wat houd p20 in? En anders gewoon weer contact opnemen in onzekerheid zitten is zeker niet bevordelijk.
  14. A

Afbuigende groei

Bij ons was er ook verschil tussen 20 weken echo en 30 weken echo en had dus paniek om niks en mijn zoontje is kerngezond! En google is in dit soort zaken zeker niet je beste vriend! Dus wacht het even af want stress is niet goed voor de baby!
  15. A

Dwarszittende boertjes

Op youtube heb je verschillende manieren hoe je je kindje een boertje kan laten. Wij hebben erveel aangehad?
  16. A

Wachten, overfocus en onwetendheid

Kan bij iedereen verschillend zijn hoe snel je daadwerkelijk de pil uit je systeem hebt. Bij mij heeft het ook 3 jaar geduurd voor dat ik zwanger werd. Enigste advies is dan om contact op te nemen met de huisarts. En je cyclus duidelijk te registreren zodat je ook weet wanneer je...
  17. A

Wachten, overfocus en onwetendheid

Heb je een regelmatige cyclus? En vertrouw je het niet kun je altijd contact opnemen met je huisarts. Daarnaast ligt het er ook aan welk anticonceptiemiddel je hebt gebruikt voor dat je zwanger wilde worden dit heeft natuurlijk ook invloed.
  18. A

Migraine tijdens zwangerschap

Tijdens mijn zwangerschap ook last gehad van migraine werd zelfs iets erg door het hormoonhuishouden? Wat bij mij hielp was in bad gaan liggen in het donker en daarna naar bed. Zoals hier boven al stond ik zou ook contact opnemen met de huisarts of eventuele fysio.
  19. A

Vakantie met 12-jarige loopt niet goed

Als het goed is weet je zoon hoelaat jullie eten dus ik zou hem op zijn zelfstandigheid wijzen en als die honger krijgt komt hij echt wel eten. Of betrek hem bij het maken van de avondmaaltijd dat hij mag kiezen wat er gegeten word en ook mee gaat boodschappen doen en eten voorbereiden. En...
  20. A

Wanneer weer zwanger na een miskraam?

Bedankt voor je reactie! Dan gaan we het in de gaten houden voor zover dat kan?
  21. A

Wanneer weer zwanger na een miskraam?

Ik ben ook wel benieuwd want wanneer weet je dan wanneer je vruchtbare dagen zijn na de miskraam? Helaas nu net ook een miskraam gehad. Dus hopelijk ook goede hoop op een snelle zwangerschap?
  22. A

.

Als ik jou verhaal zo lees zou het kunnen dat je kindje iets van reflux klachten heeft. Wat een optie kan zijn is een osteopaat inschakelen of even contact opnemen met het consultatiebureau. Want mocht je kindje reflux klachten hebben dan verlicht het snelle drinken voor even maar doet het...
  23. A

Drinkt niet meer fles voeding

Misschien een tip want mijn zoontje wil ook geen melk drinken en wij maken er pap van! Dat eet hij wel! Hoop dat je er wat mee kan?
  24. A

Waar braken jouw vliezen?

Mijn vliezen braken toen ik de was deed? En ben tussen de vieze was al mijn vruchtwater verloren Na 52 uur zonder vruchtwater te hebben gezeten ben ik bevallen ik was toen in week 39.4
  25. A

Reflux

Hier helaas ook een boefje met verborgen reflux. Begon na 6 weken en bij de osteopaat! Kind schreeuwde en krijste het uit overstrekken geschakeld met CB toen overgegaan op A.R. werd nog erger. Sliep overdag 1 uurtje en de nacht gelukkig door omdat hij dood op was. Op advies van kinderarts...
  26. A

Babykleding?

Hallo Mama's Happy 2021? Waar kopen jullie nu jullie babykleertjes? Liefs,
  27. A

Verborgen reflux plots erger?

Dit is inderdaad verborgen reflux. Wij gebruiken hier al vanaf 6 weken omeprazol 5ml en 2 voedingen. Nutrilon zuiglingen- Nutrilon A.R. die mengen wij en onze zoon zit terwijl hij eet. Dit helpt zodat het niet zo snel omhoog komt. Goed om box en ledikant ook schuin te zetten! En tip verdeel...
  28. A

Bezoek

Een baby kan zeker niet tegen de prikkels van veel mensen in huis. Tijdens mijn kraamtijd hebben we tijden in de ochtend of middag aangehouden en de avond voor het gezin zodat je idd avondroutine kunt opbouwen en de baby weet waar die aan toe is. Vooral nog met zo'n jonge baby zou ik er...
  29. A

Naam jongetje

Wij hebben een Kaj hier? Verdere namen op ons lijstje waren Joel Seth Sev Dion Lio Grappige was wij waren er heilig van overtuigd dat we een meisje zouden krijgen. Dus die naam hadden we parraat. Maar bleek dat onze Kaj werd geboren?
  30. A

Zwanger en steek pijnen bij aanspannen buik

Mocht je het niet vertrouwen altijd de verloskundige bellen!?
Terug
Bovenaan