Recente inhoud door Aysa

1. A

Zijn er hier gezinnen die weinig te besteden hebben? Kleertjes gratis ter overname!

Goedemorgen mama's en papa's, Is er niemand die interesse heeft?
  2. A

Zijn er hier gezinnen die weinig te besteden hebben? Kleertjes gratis ter overname!

Lieve mama's en papa's, Onze kleine meid is inmiddels alweer meer dan één jaar oud. Wij hebben al veel van haar kleertjes weggegeven aan anderen. Nu hebben wij nog 2 flinke tassen staan met babykleertjes van maat 44 tot en met maat 74/80. Graag geven wij dit aan een gezinnetje die het goed kan...
  3. A

Laag ferritine

Hoi Jetteketet, Net zoals jij was mijn HB eerst ook nog mooi binnen de norm maar de ferritine te laag. Toch had ik hier echt wel klachten van, duizeligheid, hoofdpijn en flinke moeheid. Een echt gesloopt gevoel. Pas na een paar weken zakte ook het HB gehalte. Er werd mij door de verloskundigen...
  4. A

Alles geprobeerd spruw

Lieve Cato-Roos, Ons meisje had na de kraamweek spruw, helaas door meerdere antibioticakuren die ik moest slikken. Ik geef borstvoeding en ik merkte dat mijn tepels wat gingen jeuken en ze kregen een wat rodere kleur. Ook ik had regelmatig stekende pijn maar dit kwam door de toeschietreflex, ook...
  5. A

Pijn in boven buik

Hoi hoi! Leuk dat je nog een berichtje stuurt. Dan is de keuze voor de gynaecoloog volkomen logisch inderdaad! Superfijn dat de 20 weken echo helemaal goed was en gelukkig dat de pijn afkomstig is van het groeien. Niet dat pijn leuk is natuurlijk maar dan weet je in ieder geval dat het niets...
  6. A

9 maanden en 's avonds niet in eigen bedje slapen.

Hoi Magretha, Bedankt voor je berichtje!  Zo te horen gaat het bij jullie er inderdaad vrijwel hetzelfde eraan toe!  Ik kan inmiddels zeggen dat een paar dagen na mijn berichtje ons meisje weer hartstikke goed is gaan slapen, ook heeft ze overdag ineens een ander ritme met twee keer een dutje...
  7. A

Pijn in boven buik

Hoi Mamasmoppekes, Heel fijn dat je verder geen klachten hebt! Hopelijk blijft het nu ook weg! Wel echt naar dat ze zo doen dan zeg, dan snap ik dat je liever niet te vaak belt. Wat een verschil is er dan tussen het beleid van ziekenhuizen. Is er een reden dat je naar de gynaecoloog moet? Bij...
  8. A

Pijn in boven buik

Lieve Mamasmoppekes, Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat naar dat je pijn hebt in je bovenbuik. Hoe voel je je verder? Heb je ook andere klachten? Ik begrijp heel goed dat het vervelend is om met klachten of vragen te bellen naar je gynaecoloog maar toch is dat wel altijd het...
  9. A

Corona

Hoi hoi! Wat naar dat de oppas ziek bleek! Wat ik heb ervaren in mijn omgeving is dat het bij de meeste kindjes mee valt en ze snel weer opknappen, de meeste waren wat verkouden en koortsig. Wij hebben zelf helaas een andere ervaring gehad maar die zal ik toch delen, zo weet je waar je op kan...
  10. A

Eenzaamheid in het zwanger worden

Lieve Gebruiker10420285, Wat moedig om je eigen verhaal dan nu te delen op dit forum! Heel mooi dat jullie ervoor willen gaan❤️ Vanaf het moment dat je stopt met anticonceptie voelt het op dat wachtbankje elke keer ellendig lang, het is dan ook telkens weer een teleurstelling als de menstruatie...
  11. A

9 maand enkel s nachts verlatingsangst.

Hoi hoi! Toevallig heb ik gisteravond een topic geopend over onze kleine meid van bijna 9 maanden die ook 's avonds en 's nachts niet meer in haar eigen kamertje wilt slapen. Helaas heb ik dus geen tips voor je maar jullie zijn zeker niet alleen, ik houd mezelf maar voor dat het een fase is en...
  12. A

Hoi Essil, Dankje voor je reactie? We kijken het ook zeker even aan, het geeft ook helemaal niks dat ze nu 's nachts liever bij ons is. Elke avond proberen we het in ieder geval, zodat ze ook niet meteen gewend raakt aan bij ons slapen. Overdag slaapt ze prima zelfstandig dus ik vroeg mij gewoon...
  13. A

Lieve mama's & papa's, Wij hebben een supervrolijk meisje van bijna 9 maanden oud! Ze lacht eigenlijk de hele dag en huilt zo goed als nooit. Tot voor kort had zij overdag altijd korte dutjes van zo'n 45 minuten en sliep zij over het algemeen 's nachts al door vanaf dat zij twee weken oud...
  14. A

Baby met slechte start

Lieve mama, Wat een heftige bevalling en start hebben jullie gehad zeg. Ik heb geen ervaringen hiermee maar ik wil jullie veel sterkte toe wensen. Ook hoop ik dat jullie ondanks de onzekerheid toch vooral kunnen genieten van jullie kleine mannetje❤️
  15. A

Buikpijn

Lieve gebruiker10419218, Allereerst gefeliciteerd met de zwangerschap!? Die buikpijn kan zeker voorkomen! De eerste weken had ik continue het gevoel van een flinke menstruatiepijn met heftige krampen. Dit was volkomen normaal volgens de verloskundige. Inmiddels is onze kleine meid alweer 9...
Terug
Bovenaan