<p>Voordat ik mijn vraag stel wil ik eerst even een disclaimer plaatsen. Ja, ik weet heel goed dat het een voorrecht is als je zwanger mág worden en een gezond kindje mag krijgen. Dat gezegd hebbende ?: </p><p>Zijn er dames die het volgende herkennen of hebben meegemaakt? Ik ben moeder van een heerlijk zoontje van 1,5 en we zouden in de toekomst graag ooit nog een tweede willen. Nu merk dat ik wel begin te fantaseren over een tweede baby maar dat ik zó opzie tegen nog een keer zwanger zijn. <br /><br /></p><p>Ik heb 8 maanden lang overgegeven. Met 25 weken heb ik opgenomen geleden met een nierbekkeninfectie. Gelukkig wist ik toen nog niet hoe slecht dat kan aflopen. Na een inleiding van enkele dagen is het bij 10 cm ontsluiting uiteindelijk een spoedkeizersnede geworden. Het herstel vond ik pittig, maar ik realiseer me ook wel dat ik er alles behalve fit in ging. <br /><br /></p><p>Ik geniet enorm van mijn ventje en ben heel dankbaar voor hem,.. maar als ik dan nadenk over een tweede vraag ik me af of ik het zie zitten om me weer een jaar lang zo slecht te voelen,.. eerst tijdens de zwangerschap en vervolgens nog herstellen van een tweede keizersnede. <br /><br /></p><p>Ik hoop hier wat positieve verhalen te horen! ?</p>