“Gewone darmkrampjes” of Koemelkallergie?!

Zooo herkenbaar! Mijn dochter is nu 19 weken en naar heel lang aanmodderen en een opname en 20.000x gevraagd of het geen reflux icm koemelkallergie kan zijn is er vorige week eindelijk een 'diagnose'. Toch reflux icm koemelkallergie!

Bij ons heeft het veeeel te lang geduurd omdat onze arts zei dat deze combi zeldzaam is... maar uiteindelijk bleek mijn gevoel toch juist te zijn! Blij bij je gevoel en vecht ervoor!

In de opname (was mijn dochter 9 weken oud) spraken we eindelijk een andere kinderarts die zei dat de kans aannemelijk was dat het koemelkallergie kon zijn. Dit omdat het bij mij in de familie zit en mijn vriend heeft veel allergieën behalve voedselallergie. Maar dit vergroot blijkbaar de kans wel op koemelkallergie.

Misschien kun je dit bij jezelf nagaan?

Mijn dochter had namelijk ook geen 'standaard' symptomen van koemelkallergie. Maar indd altijd huilen na de voeding, huilen bij liggen, vooral niet weg te leggen, verkrampte veel en heeeeel erg onrustig. Wij hebben ontzettend moeten vechten maar uiteindelijk wel gelijk gekregen!

Misschien heb je hier iets aan? succes!
 
Terug
Bovenaan