<p>Lieve allemaal,</p><p> </p><p>Inmiddels 14 weken in blije verwachting. Na 10 weken non stop misselijk te zijn geweest gaat dat inmiddels wat beter. Pffieuw gelukkig nu zal ik me vast energieker voelen en me weer beter kunnen melden. <br /><br /></p><p>Nu ben ik nog steeds doodmoe en komt daar ook duizeligheid, kortademig en gewoon een algeheel totaal niet fit gevoel bij. Ik heb ook nog eens de ziekte van Bechterew en mag momenteel geen medicijnen. Gelukkig blijven de pijn klachten door de hormonen weg. </p><p>Gister weer aan het werk gegaan. 8 uurtjes op kantoor. Wel veel meetings. Halverwege de dag was ik zo moe en op dat ik me behoorlijk beroerd voelde en me het liefst wou afmelden. Vervolgens krijg je de goed bedoelde adviezen als het hoort erbij en kop op ff doorbijten. Dit doet mij pijn, want ik bijt door maar trek het gewoon niet. <br /><br /></p><p>Gisteravond controle gehad bij de vk. Groei gaat goed. Maar zij gaf wel aan mijn grenzen niet te overschrijden. Het doel is dat ik uiteindelijk genoeg energie heb voor een goede zwangerschap. Ook al betekent dat misschien even niet volledig te werken. Ik vind dit erg moeilijk, want ben dol op mijn werk. <br /><br /></p><p>Vanmorgen met wakker worden voelde ik me direct buiten adem, moe, misselijk, lichtjes in mijn hoofd. Dus toch mijn manager gebeld en aangegeven dat ik wil werken maar minder uurtjes. En dan krijg ik weer “jeetje vervelend voor je, het hoort er wel een beetje bij”. Daarna heb ik me thuis zo rot gevoeld.</p><p>Ik heb een goede werkgever. Alles is prima geregeld. Maar voel me momenteel zo rot. Even schrijven lucht op. Sorry voor het hele verhaal. Herkennen sommige zich hierin?</p>