07-02-2004

Hallo ..,

Je zoontje is wel heel snel voor zijn leeftijd
Hij kan al zelf zitten en kruipen dat is wel fijn he.
Ik wens jullie veel fietsplezier

Groetjes Vanessa
 
Hallo,

Mijn dochtertje Lotte is geboren op 17-02, Dus ruim 7 maandjes al weer. Ze was drie weken te vroeg en een klein meisje. Dat ze overigs nog is, ze woog met 6,5 maand 6825 gram was 66 cm lang. Ze is erg iel maar is superactief en vrolijk. Ze eet voor twee zeggen we wel eens.
Tegenwoordig probeert ze te kruipen, maar dat lukt niet ze schuift erg snel achteruit. Ook zit ze al op handjes en knietjes te wiebelen, maar dan valt ze voorover en dan zoekt ze maar weer wat anders om te doen. Zoals door de hele kamer rollen.
Haar eetschema is als volgt.....
Om 8.00 krijgt ze een papfles (180cc cc melk + 5 schepjes pap) daarna gaat ze nog eventjes weer terug naar bedje (soms slaapt ze wel soms niet). Tegen 10.00u krijgt ze een flinke fruithap (vers) met een flesje dixap. Rond 12.30u krijgt ze 1 boterhammetje (met smeerkaas + alle korstjes) en daarbij 150cc melk. Daarna gaat ze weer slapen en het varieert van de hele middag slapen tot 30 minuten slapen.
'S middags bied ik haar 2 tot 3 keer dixap aan, ze is namelijk erg dorstig. En rond 16.00u krijgt ze een nijntje-koekje.
Als ze weinig heeft geslapen 's middags dan gaat ze rond 17.00u naar bed (anders is ze niet te genieten). Rond 18.00u een groentehap (ongeveer de hoeveelheid van een 8 maanden potje, maak verse groentehap) en een flesje yoghurt vermengd met dixap.
Rond 19.00u/19.30u gaat ze naar bedje tot de volgende ochten 8.00u.

Groetjes van Mieke
 
Ik heb stage gelopen op een basisschool en een van die groepen had ik een leerling die Kaylee heette.. En ik had net als jij dat als ik ooit een meisje zou krijgen ze ook Kaylee moest gaan heten. En gelukkig was m'n man het ermee eens:)! We hebben ook gekeken naar andere namen maar er was niet één die er uitsprong zoals Kaylee. Vanaf toen noemden we haar ook al bij haar naam. Door middel van een pretecho wisten we dat we een meisje kregen en mijn gevoel zei het al vanaf het begin.
Terwijl sommige mensen me tegen spraken en ervan overtuigd waren dat we een jongetje zouden krijgen, dit ook omdat ze de hele zwangerschap erg druk is geweest in mijn buik (we zouden een voetballertje krijgen kregen we veel te horen).

Dat vind ik ook mooi idd, dat deze naam niet veel voorkomt. Het komt niet voor in de top 20 van NL en Belgie. Heeft jouw Kaylee nog meerdere namen?? Mijn Kaylee heet voluit Kaylee Anna Maaike.

De komende paar dagen ben ik niet online omdat we gaan verhuizen. Volgende week dinsdag worden we weer aangesloten op internet.

Groetjes Angelique & Kaylee
 
Hoi Mieke,

Kaylee was ook 2 weekjes te vroeg geboren maar ze is ook heel actief ze is nu 7.5 maand en weegt nog maar 6700 gram
Lotte is inderdaad een grote eter dat krijgt Kaylee allemaal niet binnen ik mag al blij zijn als 3x 150 cc drinkt op een dag samen met fruit en groenten.
En slapen doet ze overdag ook niet dus is ze `s avonds ook wel bijna altijd moeilijk omdat ze zo moe is ik leg ze rond 21.00 uur in bed maar dan slaapt ze ook altijd snel.Als ik zie dat ze moe aan het worden is dan leg ik haar overdag in bed maar dat heeft meestal geen succes want dan blijft ze huilen totdat ik ze eruit haal maar ze is braaf overdag en slaapt `s nachts door dus kan ik niet klagen.

Groetjes Vanessa
 
Dat is ook toevallig dat we allebei op bijna dezelfde manier op onze naam zijn gekomen.
Tegen mij zei ook iedereen dat het een jongetje ging worden maar ik was toch dolblij dat ik hoorde dat het een meisje ging worden.Kaylee heeft maar 1 naam ze is 5 sptember gedoopt en wij waren de enige met geen doopnamen aan de ene kant vind ik het wel spijtig dat ik toch geen 3 namen heb genomen maar zo is het ook gemakkelijk.
Ben je verhuisd dus dan heb je het nu druk met alles opruimen.
Ik wens je nog veel plezier en tot ziens

Groetjes Vanessa en Kaylee
 
Kaylee is de naam die wij zelf hebben gekozen en Anna is een geboortenaam van mijn moeder en Maaike is een geboortenaam van mijn man's moeder.
Ze is vernoemd naar haar oma's, maar niet ivm geloofsovertuiging ofzo. Eigenlijk meer omdat de oma's het ook wel jammer vonden dat we niet gingen vernoemen. En uiteindelijk kwam ik deze combinatie tegen die ook nog eens leuk klinkt.

Ik was twee weken overtijd toen Kaylee is geboren. Ik was uitgerekend op 20 maart maar ze had geen zin, was nog veel te prettig binnen in de buik. Ik ben twee weken erna (3 april) in het ziekenhuis ingeleid omdat ik wel al 4 cm ontsluiting had. Maar de weeen maar niet kwamen.

Zaterdag gaan we definitief over naar het nieuwe huis en morgen komt UPC hier alles afsluiten en dinsdag weer opnieuw installeren.

Ben er dan weer.

Groetjes Angelique
 
Terug
Bovenaan