1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

Pfff Naomi was met 6 maanden 8680 gram en 69 cm en niemand zei iets, niet of het goed was, maar ook niet of het niet goed was...nou ja wie zwijgt stemt toe dus het zal wel goed zijn...

Maar eh ineke, de verhoudingen zijn toch prima als ik het zo lees, lengte en gewicht bedoel ik?

Groetjes Yvonne

mijn ervaringen met het CB zijn eigenlijk alleen maar uitermate positief... Er zijn 2 heel lieve wijkverpleegkundigen die natuurlijk wel praten naar hoe het eigenlijk zou moeten, maar ik sta heel sterk in mn schoenen en weet zelf heel goed wat ik wel en niet wil... Ze respecteren mijn keuzes dan ook en zeggen dat mijn dochter er heel goed en levendig uitziet.. Ik heb dus niks te klagen, sorry dames!

Groetjes Karmen
mama van Liz

Hoi. Ik vind het cb ook niet goed als het gaat om adviezen hoor.. Toen mijn eerste net geboren was ging het niet zo goed met de bv en als ik dan kwam om te wegen vonden ze de ene week dat de 100 gram dat ie aangekomen was veeeel te weinig dus dan schoot ik natuurlijk zwaar in de stres, om de volgende week te horen dat de 110 gram die die toen was aangekomen prima was?!?!?! Je zou ze dan toch wat!!
Ik ga nu ook voor het wegen, prikjes enzovoorts maar verder doe ik het nu gewoon op mijn gevoel en dat gaat stukken beter moet ik zeggen!!
En als ik advies nodig heb, plaats ik hier een vraag en dan komen de antwoorden vanzelf, en die zijn beter als de antwoorden van het cb!!
Gr.

Terug
Bovenaan