1,2,3 speen

Hoihoi, ik heb in zo'n pakket een bibi-fles met een 1,2,3 speen gekregen. Maar er staat nergens hoe zo'n ding werkt. Heb het zelf even geprobeerd, maar ik merk geen verschil tussen 1,2 of 3 boven. Ben ik daar nou te blond voor, of is er een techniek/uitleg?
Groetjes!

Hi Phira,
Ik gebruik die flessen niet, maar heb op kdv stage gelopen en daar gebruikte sommige die wel.
Als je bijv de een omhoog houdt, dat je die ziet, zeg maar, dan heb je weinig melk en twee is meer en drie is het meest.
Niet echt goed uitgelegd, maar dat is gewoon blonde logica, je snapt me wel hè?!
X

Ja hoor, blonde communicatie werkt prima!
Ik heb het alleen even zelf uitgeprobeerd, maar ik merk geen verschil hoor. Er komt in alle gevallen een enorme bulk vocht uit. Waarschijnlijk drinkt zo'n kleintje toch anders uit zo'n speen. Ik zal Kian volgende week even laten testen.

Hi Phira,
Als ik moet werken kolf ik af en gebruik de difrax fles.
Die kun je vaster draaien waardoor de kleine harder moet zuigen om er melk uit te krijgen, misschien is dat een optie.
Is ook een beetje gebogen, is schijnbaar beter omdat er dan geen lucht inkomt, of zoiets.
Weet het verder ook niet.
X

Hoi,

Nou ik heb die speen ook een keer geprobeerd maar vond het echt een ramp, bij mijn ging gaatje 3 net zo hard als gaatje 1.
Dus bij ons is ie gelijk de prullenbak in gegaan.

Groetjes Nancy

Hoi,

Ik gebruik de 3 standenspeen van Difrax op stand 3 voor de avondfles met Nutrix. Die krijgt Isa met een M-speen niet weg en met een L-speen gaat het te hard. Ik heb voor de dagen dat Isa naar het kdv gaat voor 's ochtend een L-speen voor haar Bambix, dan duurt een bordje te lang en met de L-speen is de fles mooi op tijd leeg.

Grtz. Poppetje71

Ik vond het ook een waardeloos ding en ging bij mij daarom

1   2   3,..... de prullenbak in!!

Ik hou het lekker bij mijn vertrouwde Difrax flessen..

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan