1,2,3 speen

Nou, ik bewaar 'm dan nog maar een weekje voor de pap, maar anders gaan we hier ook aan vuilniszak-vulling doen.
Bedankt voor jullie reacties.
Liefs Nelleke

ik vind ze ook vreselijk!! ik heb zo voor Lior inderdaad ook weggegooid, wat een elende! Dan komt er teveeluit, met pap komt er juist weer te weinig uit, etc. Mijn schoonmoeder heeft ze voor Milo gekocht en nu gebruiken we ze voor Lior (die gewoon uit een glas drinkt maar op de bank lekker met een fles drinkt en dus juist graag een groter gat in haar speen wil!). Dus misschien is dat een tip voordat iedereen ze weggooit :)

Hi,

Wij gebruiken de 1,2,3  speen met  fles van Avent sinds ons mannetje opvolgmelk drinkt. Deze  is wat dikker en daardoor werkte een gewone speen niet meer. Mijn man was zelfs zo razend de eerste keer dat hij zelf met een vork het gat groter heeft gemaakt.
In het begin hebben we ook alle standen uitgeprobeerd, maar op de 3de stand moest hij echt kokhalzen, dus we hebben ongeveer een week op stand 1 gezeten, toen een week op stand 2 en nu alweer een tijdje op stand 3 en dat gaat echt super goed. Ik vind het alleen jammer dat hij zo niet zelf kan drinken, want weet hij veel wat stand 1, 2 of 3 is, dus we leggen hem nooit alleen met de fles.

Ze zeiden destijds in de winkel dat deze speen ook veel gebruikt werd voor pap.

Groetjes Charlotte

Terug
Bovenaan