1/2 jaar alweer

Vandaag is onze grote kleine meid ook een half jaar. Ik vind het ook allemaal zo snel gaan! Ze is al zo wijs en zo actief.

Vanmiddag naar het consultatiebureau en dan laat ik ook weten hoeveell ze gegroeid is.

Noa is geboren met:
3740 gram en 51 cm
Vandaag precies een half jaar en:
7745 gram en 67

Dat op borstvoeding en nu sinds een poosje ook fruit en groente

nou vandaag naar het cb geweest ,esmay is afgelopen vrijdag een half jaar geweest.
ze was bij geboorte 50 cm en 3120 kg.
en vandaag 70.4 cm en 8315 kg.

we zijn vorige week begonnen met opvolgmelk heb nu die van de kruidvat voor krampjes en ontlasting en daar doet ze het goed op ook zijn we al een tijdje over gegaan op het fruithapje en groetehapje vanaf 4 maanden.
heb broodkorst geprobeerd maar daar moet ze nog niks van weten ,probeer het gewoon over een tijdje weer.

Hoi Hoi,

Onze kleine meid was op 9 maart 6 maanden en maandag bij het cb geweest.

Geboorte: 48 cm en 3050g
maandag: 68 cm en 7825gr

Broodkorstje is hier ook geen succes, de kruimels kwamen er via de neus weer uit. Ik kreeg een tip op het CB, Cracotte crackers, die smelten in de mond dus geen kokhals toestanden als er ergens wat blijft hangen. Vandaag een klein stukje geprobeerd en dat ging een stuk beter. O ja ik had het over C1000 huismerk voor opvolgmelk maar die is pas vanaf een jaar dus we zitten gewoon op Friso opvolgmelk.

Ik wil een nieuw schema volgen want die van ons kreeg nog 5 keer per dag een fles (4 keer 180ml en 1 keer 150 met rijstebloem om 23.00uur). Dus ik wil nu naar vier flessen toe en de laatste fles er dan uithalen. Nu ze fruithap en groentehap krijgt moet dat volgens mij kunnen en ik zag dat de schepjes van de opvolgmelk ook groter zijn.
Ik ben benieuwd...

Ons mannetje is inmiddels ook een half jaar, 16 maart gevierd met een glaasje wijn! Hihi!

Bij de geboorte woog hij:
2845 gram en vorige week 7760 gram

Zijn lengte bij de geboorte was:
51 cm en vorige week 70 cm.

Joshua is van de 13e en 1 dag eerder moesten we naar het cb.
3480 - 8650 gram
48 (naar schatting) - 70cm

Broodkorstje was hier ook geen succes tot ik het in zijn melk ging dippen zodat het lekker zacht en week wordt. Hier groot succes, was tip van m'n moeder want zo moest zei het toen met mij doen.

Terug
Bovenaan