1-2 weken zwanger en onzeker

<p>Hallo allemaal, </p><p>Ontzettend blij vanmorgen toen ik eerst op een action test een licht streepje zag en daarna op de clearblue test 1-2 weken zwanger. Maar sinds ik het weet denk ik wel allerlei pijntjes te voelen. Mijn linkerlies heeft soort van zeurderig pijntje. En af en toe wat stekerige pijntjes in m'n borsten. Niet ernstige pijn maar wel opmerkelijk en gek. Ik moet natuurlijk net als ieder ander gewoon afwachten tot de eerste echo. Maar dit is onze eerste keer zwanger dus vandaar erg spannend. Iemand die de pijntjes herkent? </p>

Dan ben je ongeveer 3 tot 4 weken zwanger. 
Kwaaltjes komen en gaan, ze kwamen bij mij pas na 6 weken. Pijntjes horen er bij helaas maar het is voor een goed doel :)
Herken ze wel. 
Gefeliciteerd ?

Dankjewel voor je reactie! Pijntjes vind ik niet erg, ben blij dat iemand ze herkent. Ben alleen bang voor een miskraam vandaar. Dankjewel! 

Ja hoor ik had dit ook al vlak na het testen. Pijn in de liezen zal iets van bandenpijn zijn omdat de baarmoeder toch al iets aan het oprekken is.. en de pijn aan de borsten is ook heel normaal.. Heb ik héél lang gehad.. is rond de 20 weken pas wat minder geworden. Ik was ook nog erg moe vlak na het testen. 
Dus het is echt normaal.. gefeliciteerd dus! ?

Dat is heel normaal hoor. Die 'pijn' in je lies zal nog wel erger worden. Ik ben nu 8w4d en wordt er snachts soms wakker van, van de trekkende pijn in mn liezen. Zijn je banden die aan t oprekken zijn. Steken in mijn borsten had ik al voordat ik positief testte, dit was 1 van de dingen waardoor ik wist dat ik zwanger was. Als dit alles is wat je nog hebt dan bereid je maar voor, want de komende weken kan alles nog veel erger worden ;) 
Gefeliciteerd trouwens! :D

Heel normaal, t weekend dat ik erachter kwam kreeg k ineens krampen en daarna deden mn borsten ineens zeer en allemaal trok het ook weer weg. Probeer je geen zorgen te maken, want je hebt er geen invloed op.. geniet van je zwangerschap!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
die pijntjes zijn heel normaal. Toen ik positief teste had ik de normale menstruatiepijn alleen werd ik niet ongesteld. Het kan nog erger worden inderdaad, ik heb een paat weken af en toe vreselijke pijn gehad dat ik noet meer kon staan en lopen. Maar heb nu toch echt een 3 maanden oud klein slapend mannetje in mijn armen? 
probeer te genieten!?

Dankjulliewel! Heeft me nu echt gerustgesteld. Ga vandaag een verloskundige bellen om eerste afspraak te plannen. Ga vanaf nu gewoon proberen te genieten. 
En @Jorienh nog gefeliciteerd met jullie wondertje! Als alles goed gaat hebben wij dus eind dit jaar ook zo'n wondertje in ons armen. Dat klinkt echt bizar. Bedankt voor je reactie! 

Terug
Bovenaan