1-2 weken zwanger en onzeker

Heel onwerkelijk allemaal toch... wij moeten nog 3 maanden wachten op ons meisje ? 
Die zwangerschapstest is ook alweer een half jaar geleden.. de tijd gaat echt heel snel hoor ?

Gefeliciteerd met de zwangerschap!

Onzeker en pijntjes, allemaal heel normaal. Maar probeer er toch gewoon vooral van te genieten. :)
Ik had ook menstruatie-achtige pijn de eerste weken (week 3 - 8), dit is je baarmoeder die zich aan het voorbereiden is. 

Gefeliciteerd! Ja hoor, heel erg herkenbaar hier ook. Ik had de eerste pijntjes al voordat ik positief testte. Gevoelige borsten, buikkramp en lage rugpijn. Niets vreemds aan. 

Ah nog meer herkenning. Dan is zo'n forum toch wel erg fijn. Vandaag verloskundige gebeld en die schat dat ik toch al 5 weken zwanger ben gebaseerd op laatste menstruatie. 5 april echo, spannend!

En Neusje succes met de laatste drie maanden! 

Nu al helemaal blij met dit forum. Een week geleden de test gedaan en wat menstruatie achtige klachten. Eerste zwangerschap (Nu ook ongeveer 5 weken) dus wat onzeker. Echo pas op 13 april dus ook ik ga proberen tot die tijd mezelf niet gek te maken..  

[quote quote=10181209]Dankjewel voor je reactie! Pijntjes vind ik niet erg, ben blij dat iemand ze herkent. Ben alleen bang voor een miskraam vandaar. Dankjewel![/quote]
Allereerste gefeliciteerd!! Ik was ook heel erg bang voor een miskraam. Ook omdat er op dat moment een kennis een miskraam had gehad. Ik ben hier tot aan 11 weken heel erg bang voor geweest. En daarna was ik weer bang of alles wel uberhaupt goed was en was ik weer onrustig tot de 20 weken echo (waar alles goed in leek). Het gebeurt vaker niet dan wel een miskraam. Maar op internet lees je natuurlijk dat het vaker wel gebeurt dan niet. Dus heel logisch je angsten, het enige wat ik kan zeggen is zolang je niet hele heftige buikkrampen hebt of heftige bloed verlies het vaak wel goed zit (ook niet altijd er zijn uitzonderingen). Maar ik zou zeggen probeer te ontspannen en te genieten van je wondertje!  

Gefeliciteerd! Mijn echo staat 5 april gepland. Maar ik denk dat het wel vrij vroeg is. Ze gaan uit van m'n laatste menstruatie en die was wel 7 feb. Dus ze gaan er vanuit dat ik nu 6 weken zwanger ben. Maar de test gaf afgelopen maandag 1-2weken aan. Hoop maar dat er dus wel al iets te zien is op de echo. Idd proberen te genieten. Maar tis nog zo onwerkelijk! 

Thanks voor de oppepper. Idd dat probeer ik me nu ook voor te houden. Ernstige buikkrampen of bloedverlies en anders zit 't vast goed. Mijn vriend is heel nuchter en zegt in november hebben we gewoon een kindje punt haha. Dat is misschien wel een betere instelling. Weet niet zo goed waar m'n angst vandaan komt maar idd je hoort 't best vaak. 

Terug
Bovenaan