1,5 jaar verschil - kinderwagen???

Hoi,
ik kan je de E3 wagen van Phil and Teds van harte aanbevelen. De kinderen zitten schuine achter/onder elkaa. De wagen is niet groot, niet zwaar en heel comfortabel. Eerst ligt de baby achter de dreumes en daarna vervang je het wieg gedeelte voor de dreumes zit en de dreumes zit wordt een peuter zit. Samen kunnen de kinderen 40 kilo wegen dus je kunt er lang mee doen. Wij kochten bij phil and teds via de site een zogenaamd demomodel wat veel geld scheelde! En de wagen was echt nog helemael nieuw!
groetjes Anet

Hoi,

Een optie is de oudste in een buggy, Die meent in de auto ook niet veel ruimte in beslag. Anders zou ik het ook niet weten. Ik ben nu ook zwanger van de 2e en daar zitten 2 jr verschil tussen en ik ga het met een plankje proberen en een buggy.

Hoop je op ideeen gebracht te hebben.

GR Marijke

Hoi!

De buggypod past inderdaad niet op een Bugaboo.
Wat leuk dat je weer een stoeltje óp de kinderwagen ziet. Daar had ik het nog met mijn ouders over, die hadden dat (dacht ik) ook. Alleen herinnerden zij zich dat ze gewoon een plankje op de wagen hadden gefabriceerd.

Wij hebben inmiddels een buggy gekocht (ook handig voorlopig voor op de fiets) en voor die paar keer dat ik alleen met de twee kleintjes op pad ga, gaan we een plankje bestellen. Daar kan mijn zoontje desnoods ook op zitten misschien.

Groetjes!
Tess

Hallo Tess,

Wat misschien ook een idee is, is een stoeltje op het plankje van de bugaboo. Weet dat ze het bij de geboortewinkel in Amsterdam verkopen. Op de site kun je zien hoe het er uit ziet.

Mijn kinderen verschillen bijna 2 jaar en ook wij hebben naast de bugaboo toch een duo mountain terrain van marktplaats gekocht. Vond het toch wel ideaal dat ze allebei konden slapen in de wagen. Heb de wagen overigens maar een jaar gebruikt en toen weer goed kunnen verkopen op marktplaats.

Een vriendin van me heeft die wagen van phil en teds en dat lijkt me overigens ook een superding.

Kon trouwens overal naar binnen met die duo mountain terrain, heb geen enkele keer gehad dat ik ergens niet in paste.

Succes er verder mee!

Terug
Bovenaan