1,5 jaar...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden..
Ik bedacht me ineens dat de oudste kids van ons zomer 2007 forum..alweer zo 1,5 jaar oud zijn!!
Wat gaat het snel!!
Heeeel cliche, maar oh zo waar!!
Wie is er ook alweer de oudste van de kindjes??

En wat is jullie mn bijgebleven van die eerste 1,5 jaar?

Gr Rina

Hoi Rina!!

Ja...wat vliegt de tijd he??
Ik vind het elke dag echt een feest...maar ik bedenk me ook vaker dat er nooit meer een babytje bij ons komt...en dan komen de herinneringen weer boven.
Vooral de bevalling en de dagen erna komen heel vaak terug..wat vond ik t allemaal super!!
Mijn moederschap bevalt me dus nog steeds!!!

Liefs,Sindy

Hoi Rina,

Volgens mij is het kindje van Babybelle de oudste. Omdat Marissa de jongste is ben ik nog geen 1.5 jaar onderweg, zij is pas 13.5 maand. Maar ik vind het allemaal zo supersnel gaan. En ik vind ook elke leeftijd leuk. Dat geknuffel met een baby was heerlijk, maar nu loopt ze stoer door het huis en vertelt hele verhalen, die snappen we wel niet, maar het is erg gezellig. Ze zingt ook de hele dag liedjes en dan vooral op de fiets, helemaal gezellig. Elke periode heeft zijn charmes maar het gaat gewoon snel. En omdat ik het ook nooit meer mee ga maken geniet ik ook van elk moment.

groetjes Linda

hahaha, ik zag dat je vroeg wat ons bijgebleven is. Voor mij was dat de borstvoeding. Ik vond het heel gezellig om haar zo intiem bij me te hebben en het ging gewoon supergoed. Ik was blij dat ik dat 9 maanden heb kunnen doen. Het was ook ons moment. Wat ik ook super vond is dat ze als baby altijd bij mij op mijn borst wilde slapen dat mocht ook altijd overdag. Heel erg gezellig en lief zo'n klein meisje bij je

Mijn zoontje is van 8 mei en dus één van de oudste, ik weet alleen dat Dylano van 2 mei is en nog eentje, maar daar vergeet ik steeds de naam van, een meisje!

Wat mij het meest is bijgebleven.....tja eigenlijk alles, alles vind ik prachtig, alles is zo mooi en zeker om van 2300 gram naar een kerel van zeker 10,5 kilo te gaan. Nu praat hij de oren van mijn kop af en het wordt steeds meer verstaanbaar. In het begin is hij erg afhankelijk van jou en nu loopt hij door de woonkamer met een blik van kijk mij eens, en mama kijk dit kan ik ook al!! Heerlijk gewoon!

Groetjes
Angelique

Mick is morgen al weer 1,5 jaar!
En wat me het meest bij is gebleven pfff
zijn geboorte, het moment dat ik hem voor de aller eerste keer zag,
al zijn alle eerste keren ( lachen, lopen etc) en dat het mama zijn heel bijzonder is.
Dit is Mick van 2 weken geleden. Word al een echte bink he

Jayden is van 18 mei dus over 2 weken alweer anderhalf jaar en inderdaad de tijd gaat super snel. Ik probeer van ieder moment te genieten zelfs van zijn ondeugende streken, haha... Wat ik altijd zo lief vond is dat hij heerlijk relaxed op mijn borst kon liggen, helaas was dat er na een paar maanden alweer af...
Wat ik bijzonder vond en nu nog steeds is dat je iedere dag weer ziet dat ze wat bij   leren... Nou meiden geniet van de kids he nu ze nog klein zijn, hahaha...

Groetjes, Patricia  (Jayden 18-05-2007)

Hoi Daniëlle is van 22 juni 2007, dus ruim 16 mannden.
Wat mij het meeste bij is gebleven is dat toen ze zo klein was lekker bij mij (of bij mijn man) in slaap kon vallen in onze armen/schouder, zo lief, maar dat was snel over hoor.
En de borstvoeding blijf ik nog steeds bijzonder vinden.
En ongelofelijk dat zo een klein mensje van 2860 gram bij de geboorte al zoveel kan nu, lopen, brabbelen, lachen ach alles is heerlijk!
Groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan