1,5 jaar...

Feline is op 26 mei geboren, dus nu ruim 17 maanden.
Wat me echt is bijgebleven: de verschrikkelijke bevalling (ja in in maart ga ik het gewoon weer doen hahaha) maar ook dat bijzondere gevoel dat je voor je kind hebt. Van te voren kun je dat niet weten en mensen die geen kinderen hebben kun je het niet uitleggen.

En uiteraard alle dingen die ze voor het eerst deed. Voor het eerst lachen, rollen, kruipen, staan en lopen.
En natuurlijk troosten als ze verdriet heeft. En vandaag had ze haar eerste driftbui (half uur maar hoor.....aaarghh). Dat heeft ze van mij gekregen, dus ik krijg nu terug hoe ik vroeger was hahaha.

groetjes Mariska

Eline is nu 14 maanden, dus een van de jongsten van het forum.

Wat mij het meest is bijgebleven is haar opname in het ziekenhuis, toen ze 10 weken was. Ze had een virus, waardoor ze alles eruit gooide, van boven en van onder. Dus is ze een week opgenomen geweest, ter voorkoming van uitdroging. Dat heeft zon indruk op ons gemaakt. Toen besefte ik eigenlijk pas wat een geluk wij altijd hebben gehad met onze eigen gezondheid, en die van onze familie. Dat je eigenlijk heel kwetsbaar bent. Ik ben daardoor toch wel bewuster gaan leven, geniet van iedere dag en probeer me niet druk te maken om dingen die je toch niet kunt veranderen.

Verder wat Linda al zei, de BV periode. Ik heb met veel plezier Eline 7 maanden bv gegeven. Ik vond dat zo gezellig!!

hoi

Bram ia van 21 juli dus nu ruim 15 maanden
wat mij het meeste is bijgebleven.......pffffff dat is zoveel,
de vreselijke bevalling, het geluk na de bevalling (dat we het allebei hadden overleefd)
de heerlijke knuffelmomenten, de eerste lachjes/hapjes/stapjes enz.
en de ondeugende blik in zijn oogjes....... eigenlijks is alles gewoon geweldig!!!
vindt het echt heerlijk om moeder te zijn en ben ook super blij dat we het mogen meemaken

liefs ilona

Terug
Bovenaan