1,5 uur later test donkerder geworden?

je kan ook een cleur blue test kopen waarop staat: zwanger of niet zwanger
dat vond ik veel duidelijker...
is wel iets duurder... maar van al dat turen naar streepjes... wordt je alleen maar onzeker van (had ik tenminste)

ja ik heb die van clear blue geprobeerd en dat werd na een paar minuten echt een fel kruisje maar pas rond  de 7a 8 minuten  en die van de kruidvat heb ik op mijn nod-dag gedaan en daar kwam echt een heel vaag blauw  streepje.
Ik denk dat ik inderdaad die digitale maar eens probeer waarop je te zien krijgt zwanger of niet zwanger.

@Emmie, weet jij al iets meer?

Ik vind het allemaal wel spannend hoor, en moet mezelf echt een beetje in bedwang houden om niet teveel er van uit te gaan dat ik zwanger ben.
Anders word het misschien zo'n tegenvaller

Bedankt voor jullie adviezen en ik hou jullie op de hoogte!

groetjes daisy

@desiree; in de kruidvat testen staat dat de uitslag na 10 minuten niet meer betrouwbaar is, staat dat bij de clear blue niet ergens beschreven....want dan zou je met je 7-8 minuten goed zitten!

@Emmie: na anderhalf uur is de uitslag niet betrouwbaar; ik had zelf een kruidvat test, wel eentje met een +; hier was een - te zien met een flieberig streepje dat niet recht naar beneden liep en na een half uur a een uur was er een duidelijke + te zien.
Volgens mij is het gewoon negatief en gaan we op voor de volgende ronde!

Oh wat is het toch altijd weer akelig spannend zo'n test! Ik probeer nu ook alweer een paar maanden zwanger te worden van ons tweede kindje... Elke maand weer die test en hopen op een streepje! Ik heb nu maar een hele set van die goedkope testen ingeslagen omdat ik me steeds niet in kan houden om een paar dagen voor ik ongesteld moet worden al ga testen en als het dan negatief is dan probeer ik het een paar dagen laten gewoon weer natuurlijk! Dure grap met al die dure testen... Maar gelukkig heb je tegenwoordig ook hele goedkope (bijvoorbeeld bij deze webwinkel met goedkope zwangerschapstesten!). Bij mijn eerste kindje was het streepje van de test ook heel erg wazig. We durfden het niet te geloven! Maar een week later was het streepje veel donkerder en 9 maanden later hadden we een dochter! Wel zeggen al die testen inderdaad dat je het resultaat binnen een paar minuten moet aflezen; daarna is de uitslag niet meer betrouwbaar.

Succes allemaal meiden!

Goedemorgen
Helaas, heb vanmorgen een test gedaan en niet zwanger getest.
Heb een test bij de avondapotheek gehaald, haha, wou het vanmorgen echt weten
Ook nog niet ongie dus mijn cyclus zal wel erg lang zijn.
In ieder geval bedankt voor jullie lieve adviezen.

Groetjes Daisy

Hey hallo,

Ik weet nog steeds niks wil ook niet eerder testen dan op mijn nod anders blijf je bezig!! liefst doe ik elke dag een test maar ja he haha.

Heb nu wel soms van die steken in mijn borsten links meer dan rechts.

jullie ervaring mee gehad?

Zijn die testen wel goed? heb nog nooit van die testen gehoord! goedkope testen zijn natuurlijk altijd welkom van die van clearblue kosten ook 2 voor 14,95

Groetjes Emmie

@ desiree Wat jammer voor je meid!!!    

Beste Emma21/Emmie,

Wat een onzekerheid! Ik zat zelf in hetzelfde schuitje dus vandaar dat ik even op je onderwerp reageer.

Ik kreeg op mijn NOD een testuitslag waarbij je met de loep moest kijken of er wel of niet een streepje stond. Een tijdje later wel een duidelijk streepje (net als jij).

Ik heb 4 dagen gewacht en opnieuw getest en toen kwam er keurig binnen de tijd een streep. Ik ben dus zwanger.

Wil je met dit berichtje even een hart onder de riem steken en laten weten dat het ook positief nieuws kan betekenen.

Veel succes met wachten.

Terug
Bovenaan