1 april keizersnede en ben ineens zo bang.

Hallo

Zoals mijn voorganger heb ik ook 2 keizersnee gehad . De eerste was een spoedkeizersnee daar ben ik echt heel ziek van geweest . Maar de tweede was een geplande en ik moet zeggen dat het mij reuze meeviel. Je weet al wat je te wachten staat en dan ga je er wat makkelijker mee om. Ik ben onder algehele narcose gebracht en bij de eerste keer kon ik mijn zoon niet goed zien toen ik uit de verkoeverkamer kwam en heb ik liggen spugen.. Nou kon ik dat allemaal al aangeven en daar kreeg ik iets voor. Mijn man zei ook dat ik er smiddags al bij zat dat er niks gebeurt was en ik voelde me eigen goed ze was om half een smiddags geboren gehaald laat maar zeggen.
Raar he dat je weet waneer je alweer moeder word. Meid het gaat goed komen en het is normaal dat je er zorgen bij heb. Je word ook wel creatief met problemen oplossen. Mijn zoon klom op tafel zodat ik hem zelf kon verschonen. Wat niet kon liet ik dan ook maar liggen totdat mijn man thuis was. Dat je angsten heb is volkomen normaal ik had ook wel zenuwen bij de geplande keizersnee.
veel sterkte en succes en 1 april word een mooie dag   voor jou en je gezinnetje
groetjes lis

Hoi,

Ik begrijp je angsten, en ook ik kan ze niet wegnemen! Helaas, maar ja, elk woordje van steun is meegenomen, toch?

Ik zou zeggen, doe nog even rustig aan en concentreer je op je kleine en je man!
Voor woensdag zou ik zeggen, geniet van het moment dat je je nieuwste wondertje in je armen kunt houden en maak je van te voren niet te druk, de dokters hebben ervoor gestudeerd!
Sterkte in ieder geval en ik help je duimen dat alles vlekkeloos verloopt!

groetjes
Sas

Terug
Bovenaan