1 APRIL

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

Ik ben er weer. Ik heb een heftige periode achter de rug pfff.
Het begon dat we naar het ziekenhuis moesten met milton voor zijn allergie.
Daar kregen we te horen dat zijn keelamandelen nogal wat opgezet zijn dus zijn neusamandelen ook. Als de kno arts gaat kijken dat is dus 21 april verzoek de kinderarts of hij daar wil opletten. Ze vermoeden als die amandelen eruit zijn dat hij ervan opknap. Doet de kno arts niks dan moeten we nog een neuspuf erbij slecht nieuws dus.
Daarna gingen w naar de stad milton moest plassen dus wij naar delifrance brr als ik eraan terug denk het is echt een klote steile trap dus ik zeg tegen milton blijf achter mij om naar beneden te gaan en wat gebeurt er milton staat bij het kortste puntje en die dondert zo naar beneden gelukkig was ik voor hem dus ik kon hem nog opvangen pfff
Echt waar mijn hart klopte in mijn keel. Toen het volgende ik ging naar een winkel ik stond even naar een tas te kijken . Ik zeg wat tegen milton en draai mijn om en jou hoor milton zoek nog een keer mijn hart in mijn keel. Er kwam toevaliig net politie aanlopen dus ik staat daar mee te praten. Was er een vrouw die mij bij delifrance had gezien die vertelde dus dat hij bij jamin voor in een autootje zat pfff gelukkig.
Je hoort momenteel de meest verschrikkelijke verhalen nou echt je hart bonkt in je keel als je zoiets overkom en dat allemaal op 1 april .
Ik moest even mijn ei kwijt .

groetjes lisette

jeetje zeg,
de meeste nare dingen gebeuren op vrijdag de 13e, maar bij jou dus op 1 april!
wat een narigheid allemaal zeg!
en wat zielig dat milton zijn amandelen eruit moeten.
heel veel succes de 21e!

ik ben trouwens in de zeik genomen door mn moeder :S op 1 april.
had er dus helemaal geen erg in, dat het 1 april was.
zegt mn moeder: je eet zeker wel makkelijk, nu erwin niet thuis kom.
ik zo: hoezo komt erwin niet thuis dan?
zegt ze: nou, omdat vanaf 3 uur alle wegen in rotterdam afgesloten zijn.
ik erwin gebeld; nou schat je kan niet naar huis komen met de auto.
(was aan het werk in hoofddorp)
ik voor hem kijken op internet, naar weg afsluitingen enzo.
blijkt dat princes maxima in ahoy kwam.
dus ik bel hem terug, met dat nieuws en dat waarschijnlijk daarom dan alles is afgesloten, maar ik kon niet vinden welke wegen er dan afgesloten zouden worden.
(nog steeds niet in de gaten dat het 1 april is, terwijl ik heb lopen googelen op 1 april 2009 :S:S:S dom dom dom)
half 5; erwin thuis, belt mn moeder.
en?? hij komt niet naar huis he.
ik zo, nou hij is al thuis.
ligt ze helemaal in een deuk.... pas toen besefte ik: 1 april, kikker in je bil hahahahaha

nou meid, heel veel sterkte en we horen het wel over milton!

liefs, do

Hey Do

Dank je wel voor je reactie. Inderdaad net vrijdag de 13e was het voor mij.
Je weet gewoon niet wat je overkom op zo een moment echt een opeenstapeling bij elkaar. Dan ook nog die stomme buik want daar begon ik in de ochtend al mee.

Ik hoop juist dat Milton ze amandelen eruit mogen want dan zou hij volgens de kinderarts van opknappen. Anders nog medicijnen erbij want hij heeft nou al 2 puffers staan 1 die elke dag sochtends en savonds moet en nog een voor als hij weer erg ziek word. En als zijn amandelen niet geknipt worden nog een neuspuf erbij je word er gestoord van. En eindelijk is mijn woning gesaneerd althans ze zijn de boel komen opmeten voor de vloer alleen de woonkamer en milton zijn kamer.

Ik vind het wel een goeie dat je het niet doorhad van je moeder.
Jij blij dat erwin toch thuis was hihihihi
Hoe is het met nathalia ik las dat ze ziek was is ze al opgeknapt rot he. Shanice de billen zijn nog steeds niet helemaal in orde ze sukkelt er nou echt al ruim een week ermee. Maar stukjes eten gaat goed nou he ben zo blij erom ze eet de potjes 12mnd goed en als ik iets klaarmaak dat ze mee kan eten gaat ook prima gelukkig maar.
Ze stapt nou ook wel los soms maar ze is onzeker en dan laat ze er eigen zakken door de knieen en gaat verder kruipen. Of ze kom naar mij toe en pakt mijn pink en moet ik met haar gaan stappen leuk he.

groetjes lisette

hey lisette

ja, vaak is het beter als die amandelen er uit zijn.
het is even niet zo fijn, na de operatie, maar als dat eenmaal achter de rug is, kan een kind zich veel fijner voelen.
en het zou idd niks zijn als hij nou nog meer medicijnen er bij krijgt.
ik hoor wel hoe het afloopt.

hahahaha nathalia doet precies het zelfde.
ze zet een paar stapjes, is bang en zakt door haar knien of als ik voor haar zit, laat ze zich voorover vallen.
aan 1 handje gaat idd wel heel goed.

potjes van 12 maanden lust nathalia ook, moet alleen zeggen dat ik het er echt smerig uit vind zien (alle groentes en fruit van 12 maanden)
het is net alsof het al een keer gekouwt is hahaha.
nathalia eet dus gewoon met de pot mee, en als ze een potje eet, is het 8+maanden.
gewoon zodat ik niet ove rmn nek ga hahaha.
gisteren heeft ze voor het eerst pannekoeken op.
(wij zijn geen pannekoek/poffertjes mensen)
ze vond het heerlijk en heeft anderhalve pannekoek weg zitten smullen :D

ja, nathalia is even ziek geweest (anderhalve week) dat was echt geen pretje.
gelukkig is ze weer helemaal de oude.
morgen moet ze haar prikjes hebben, dus er zit een kans in dat ze weer ziek wordt.
op alle andere prikken heeft ze gelukkig nooit gereageerd, maar deze schijnt iets heftiger te zijn als ik het goed heb begrepen.
ach, we zien het wel.

hoe is het verder bij jullie?
en met de studie van je man?
gaan jullie nog op vakantie dit jaar?

wat was jij er trouwens vroeg bij zeg, vanochtend met typen :D
ben je elke ochtend zo vroeg wakker??

nou, ik ga er weer vandoor :D

liefs, do

Hallo Do

Ik ben altijd vroeg wakker mijn man moet vroeg weg   en milton is ook vroeg wakker en shanice inmiddels ook.
Wij gaan helaas niet op vakantie maar we gaan wel een dagje weg of zo . Lekker naar strand want we wonen vlakbij de zee heerlijk gewoon. Toen Milton een dagje bij zijn tante en oma was ben ik met shanice heerlijk wezen fietsen over de boulevard . Toen ik jong was heb ik daar veel gezeten klinkt oud he   hihihi Zijn studie gaat goed hij heeft morgen examen dus de zenuwen zijn hier volop aanwezig. Shanice is momenteel ook net een papegaai ze probeer alles na te praten.
Milton is niet zo ziek geweest van die vaccinatie zover ik kan herinneren.
Woensdagavond hebben we een bespreking met de woningcooperatie over de woningen hoe wij alles ervaren enzo. Ben benieuwd wat er uit ga komen of ze worden gesloopt of gerenoveert hoe dan ook mogen we er terug in.
Milton heeft weer een lekker kopje pappa heeft de tondeuse erop gezet echt stoer joh zo een bijna kaal kopje.

groetjes lisette

heyhey

hier gaat ook elke dag de wekker om 6 uur.
erwin springt er dan uit, maar echt dat ik niet op sta hoor hahahaha
blijf lekker liggen en om 8 uur ga ik er pas uit :p
nathalia wordt gelukkig ook pas om 8 uur wakker, dus dat scheelt weer.

ooooh nou, wens hem maar heel veel succes met zn examens!
spannend hoor.

heerlijk dat milton een lekker kort koppie heeft :D
hij is klaar voor de zomer hihihi.

en wat leuk dat shanice zo aan het napraten is :D
nathalia soms. ze is op dit moment bezig met 2 klanken na elkaar.
zoals bloemen. dat klinkt als oemmmmen. hahahaha
ingen=drinken.

ze kan al behoorlijk wat vertellen hoor.
en als je dingen aanwijs, weet ze precies wat het is (sommige dan, zoals poeh,pop,boekje,eten,drinken)
en als je zegt, waar is popje, dan pakt ze popje :D

we zijn nu bezig met : waar is je neus, waar is je mond, enz enz
leuk is het allemaal he :D
geniet er zo erg van :D

zou jij nog een 3e kindje willen??

nou, ik ga nathalia eten geven en dan even van het weer genieten :D

liefs, do

Hey Do

Ja ik zou best wel een derde kindje willen maar het is niet verstandig ivm dunne baarmoederwand. Ik loop het risico dat mijn baarmoederwand  scheurt daar zit ik niet op te wachten. Daarom maar niet meer helaas. Milton wil nog wel een broertje.

Het   is schitterend om te zien hoe ze ontwikkelen
Shanice roept daag , dank, pappa ,mamma, nee , ja, kip, eten,fiet friet
Voor de rest is het gebrabbel en wijst ze ook alles aan en roept dit en inderdaad we zijn er ook mee bezig van neus mond enzo. Shanice houd ervan om haar vinger in iemand ze oog te porren hihihi.
Ik ga even het eten verzorgen voor mijn kids en daarna ik pas zo gaat het nou altijd mamma mag het meest honger lijden hihihi

groetjes lisette

hey!

nathalia wilde ook 1 keer haar vinger in mn oog poren. nou, dacht het niet.
dat doet pijn hahahaha.
ik haal dan haar handje weg bij mn gezicht.
daarom heb ik expres ook nog niet geleerd; dat zijn je ogen.
wel mond,neus, oortjes, wangetjes maar nog niet ogen, omdat ik geen vinger in mn oog wil hahahaha.

shanice zegt ook al een hoop zeg!
heerlijk he :D
ik moet straks naar het cb. nathalia krijgt haar bmr prik :(
altijd zo zielig he.

nathalia en ik eten altijd samen. tegelijk.
maar denk dat dat met 2 kids idd wat lastiger zal worden hihi.
hoe doen jullie dat met avondeten? is jouw eten dan ook altijd koud, omdat je de kids moet 'voeren"?

hoe zijn de examens gegaan van je vriend?
wanneer heeft hij de uitslag?
meestal duurt dat zo lang he.
spannend hoor!
en wat wilt hij hierna gaan doen? is hij nu klaar met zn studie?

nou meid, ik ga weer opschieten want moet zo de deur uit hihi

liefs, do

Terug
Bovenaan