1 APRIL

Hey Do

Hoe was het bij CB en hoe is het met  Nathalia. Had ze last van de prik ja als ze ziek worden gebeurt dat meestal na 2 weken afkloppen. Milton heeft toen veel geslapen gelukkig en was er niet ziek van.

Ik heb net goed bericht gehad mijn man is voor alle drie de examens geslaagd. Hij leert voor inbouwmonteur constructie/bankwerker. Nou moet hij in juni nog een paar examens doen en dan is het weer werken en moet hij 1 dag in de week naar school. Dat word dan weer wat minder stressen hoop ik.

Is het bij jullie ook zo slecht weer hier wel het heeft geregend en net de periodes dat ik milton moest brengen en halen bij de PSZ. WAUW Milton en Shanice hadden net heel lief met elkaar geknuffeld ik smolt ervan dat was zo gaaf om te zien. Ze waren aan het rollebollen samen in de box hihihi.
Ik had nou de korst aan het brood laten zitten wat doet ze die gooit mevrouw op de grond tjonge.
Wat denk je gaan jullie nog voor een tweede?
Ik word deze maand alweer 35. Ik zeg tegen mijn man nou ga ik een vet verlanglijst maken is toch een kroonjaar hihihi Weet je de idee over 5 jaar alweer 40 echt jongaf
Ik zeg maar ben blij dat ik het heb mogen halen. 17 april is het van mijn zus 4 jaar geleden dat ze is overleden ik mis haar wel. Ze is maar 33 geworden mijn vader 38 .

Het is alweer een heel lang verhaal geworden ik ga nog even neuzen op internet

groetjes lisette

hey!

gefeliciteerd! wat goed dat hij geslaagd is! knap hoor.
erwin gaat in oktober   weer naar school.
moet verplicht van zn baas (baas betaald ook hihihi)
1 keer in de week savonds. wordt hij omgeschoold tot elektro monteur.
(hij heeft sportopleiding gedaan en en werkt nu als zonweringsmonteur)

op het cb was alles goed.
qua gewicht en lengte zit ze keurig op de lijn.
het scheel kijken is wat minder. krijg een brief thuis gestuurd van de arts, daarmee moet ik naar de dokter en die zal me doorverwijzen naar het oogziekenhuis.
ach, een lui oog is niet het einde van de wereld, loop er ook al mn hele leven mee hihi.
bij de prikjes heeft ze maar heel even gehuild. ben trots op mn kleine grote meid hoor!
ze heeft 1 prik (de menogcoccen) in haar arm gehad en de bmr in haar beentje.
schijnt normaal te zijn??!!??
ik hoef trouwens maar 5 vit d druppels te geven. er was toen toch een topic geopend omdat er nieuwe richtlijnen waren? nou, van mijn arts hoeft dat niet, omdat nathalia elke dag buiten komt, en geen donker huidje heeft.

of we voor een 2e kindje gaan, zijn we nog niet helemaal over uit.
ik heb 2 bbz gehad, ben een eirstok kwijt en hoor al vanaf mn pubertijd dat ik geen kinderen kan krijgen.
toen ik mn 1e bbz kreeg, kreeg ik weer hoop. ik kan wel zwanger raken, maar t ging mis. toen kregen we nathalia, gezond en wel en dat was het moment dat we nog een kleintje wilde. maar nu heb ik pas geleden weer een bbz gehad, en mn eierstok verwijderd.
ik moest een paar maandjes rust houden, mocht niet proberen om weer zwanger te raken.
inmiddels zou het wel weer mogen, maar ben bang dat het weer fout gaat of dat ik helemaal niet zwanger wordt, terwijl we dan zo druk bezig zijn, en ik dus al mn zinnen erop heb gezet.
aan de ene kant is de wens er nog wel, aan de andere kant vind ik het zo ook goed.
nathalia is natuurlijk al een wonder, aangezien ik eig helemaal geen kinderen kon krijgen.
ik beschouw haa rook echt als een wonder van god.
maar goed, ik ben nog jong, dus wie weet wat de toekomst ons brengt.

jaaah, ook ik ben over een paar maandjes jarig :D:D
35 is idd speciaal hoor, moet je je lekker in de watten laten leggen :D
ik wordt 8 juli 21. eindelijk volwassen hahahaha.
nou ja, volgens de wet dan he :p

t weer viel vandaag even tegen, na die lekekre dagen. maar ach, we mogen niet klagen toch.
ben allang blij dat de kou/hagel/sneeuw/harde wind  weg is hahaha

nou meid, ik ga er snel weer vandoor, want ben weer hele boekwerken aan het schrijven hahahaha

fijne avond verder!

Terug
Bovenaan