1 april!!!!!!!!!!

Wooeehhooeee!!!!

Ik mag donderdag komen om mijn vliezen te laten breken, of tewel inleiden
dus! Ik heb al 4 cm en het kan elk moment komen maar er gebeurd gewoon
niks. En tja, morgen was er geen plek dus dan maar 1 april he.
Drie hoeraartjes voor mijn gyn hoor, ben zo blij dat ie me niet nog een week laat lopen, terwijl dat makkelijk had gekunnen!
En manlief liep te zingen in huis voor ie weer terug naar zijn werk ging, die is helemaal happy.
Ik ook hoor, maar ik heb ook al die pijn in mijn hoofd he, tis toch echt pijnlijk zoiets he... en ik wil geen ruggeprik, mits het 30 uur duurt natuurlijk.
maar ik zal goed op tijd zijn voor het infuus voor de streptokokkenbacterie das ook een voordeel en geen zorgen om de kids oppas is geregeld.

Nu gauw aan de poets, was weg werken, zuigen en dweilen,
boodschappenlijstje maken (das het voordeel he ) dan is alles
weg voor ik weg ben.
Aant werk!

Liefs een BLIJE astrid!!!

Wat fijn astrid dat voor jou ook einde in zicht komt!! Succes 1 april ;-) en misschien wel eerder.... En idd is wel fijner als je nu nog alles netjes kan maken voor de kleine komt want anders komt t toch onverwacht en net als je nog vanplan was te stofzuigen ofzo hihi...

SUCCES.....!!!

Xxx Joyce

GEWELDIG!!!! laat manlief dan toch gelijk krijgen...... hahahahaha zei jij niet "niet 1 april graag"??
nou suc6 met de laatste nestelwoede
en ik ga heel hard duimen dat het donderdag allemaal goed gaat en jij je kleintje ook in je armen mag hebben!!!!

liefs Gean

GEWELDIG!!!! laat manlief dan toch gelijk krijgen...... hahahahaha zei jij niet "niet 1 april graag"??
nou suc6 met de laatste nestelwoede
en ik ga heel hard duimen dat het donderdag allemaal goed gaat en jij je kleintje ook in je armen mag hebben!!!!

liefs Gean

Wat fijn dat het eind in zicht is nu! Even volhouden dus nog..
Maak je het niet té druk? anders ben je al moe voor de bevalling..
Veel sterkte alvast!
xMarij

Terug
Bovenaan