1 april!!!!!!!!!!

Ja, ik weet het, maar ik heb het precies zo gedaan bij mijn eerste, als je weet dat je nog twee dagen heb, ga je toch aant poetsen he! Geen rust in de kont!
Morgen niet te veel doen iig, alleen zijn de kindjes dan thuis dus is het ook niet echt rustig en ik ben bang dat er van slapen morgen avnd weinig komt...
komt wel goed he, daarvoor is die adrealine toch tijdens de bevalling ;)

Ha ha! ga je echt bevallen op 1 april, of hou je ons nou voor de gek? Ik zei nog, 1 april!

Nou heel veel succes, we zullen aan je denken en dan kletsen we erna weer verder... En vooral genieten!

Wij komen nog een beetje langsgereden, wij gaan namelijk een weekendje weg met Pasen, naar Luxemburg, als gezinnetje! Ik heb er zin in...

Succes met alles in orde maken en dan heb jij met pasen ook je kleintje in je armen.... Geniet ervan...

veel liefs LInda

Ha ha! ga je echt bevallen op 1 april, of hou je ons nou voor de gek? Ik zei nog, 1 april!

Nou heel veel succes, we zullen aan je denken en dan kletsen we erna weer verder... En vooral genieten!

Wij komen nog een beetje langsgereden, wij gaan namelijk een weekendje weg met Pasen, naar Luxemburg, als gezinnetje! Ik heb er zin in...

Succes met alles in orde maken en dan heb jij met pasen ook je kleintje in je armen.... Geniet ervan...

veel liefs LInda

Jeetje wat spannend. Heel veel succes morgen! Het zal waarschijnlijk dit jaar een heel speciaal pasen worden, in je nieuwe huis met je kleine wondertje op je arm. HEERLIJK!! Succes en hoop te horen hoe het is gegaan! (Wordt misschien deze week zelf ook ingeleid, ben benieuwd....)

Liefs Daniëlle

Terug
Bovenaan