1 April..

Ro-se En heb je nog wat verzonnen voor je vriend??

Hannah, ik heb samen met de oudste het grapje van je zoon uitgehaald bij mijn man,, denk is toch leuk en als hij moe wordt is hij niet echt in de stemming voor te grote practical jokes,,dus was een erg goed idee,,zeg dat maar tegen je manneke,,haha

Nou op school en met het ophalen van de andere kinderen met de bus heeft de middelste super veel plezier gehad, iedereen vroeg meteen wat hij gedaan had,,die arme jongen,,haha

@MJ
Nee, er is niks meer van gekomen, ben met Silke naar het land van Jan Klaassen geweest want ze was zo druk!!! Daar kon ze zich even flink uitleven...
Volgend jaar dan maar wat verzinnen..
Grappig dat ze er bij je zoon zo mooi ingetrapt zijn:)

Groetjes.

@MJ
Nee, er is niks meer van gekomen, ben met Silke naar het land van Jan Klaassen geweest want ze was zo druk!!! Daar kon ze zich even flink uitleven...
Volgend jaar dan maar wat verzinnen..
Grappig dat ze er bij je zoon zo mooi ingetrapt zijn:)

Groetjes.

Pfff, 1 april en juf zijn is niet leuk! De hele ochtend je veter is los, 1 april, daar word ik wel een beetje moe van.
Ik ben altijd heel blij als 1 april in het weekend valt.

hoi meiden,

Ik schaam me er een beetje voor, maar ben volop in de 1 april grap van Trudi gestonken!
Ze stuurde me een sms "je veter is los!"
En ik dacht: huh? dat kan niet, ik ben thuis met mijn pantoffeltjes aan! Zeker in de war!
Dus ik belde haar: "hoezo, je veter is los".
Trudi kwam niet meer bij van het lachen!!!

Nu mijn hand in het gips zit ben ik mijn dagen helemaal kwijt...

Goeie van Trudi dus!!!

Liefs Monica

Hahaha, monica dat is wel heel erg om daar in te trappen,,waar zat jij met je gedachte dan??hihi

@reisa, ja dat kan ik me voorstellen, ze moeten natuurlijk altijd de juf/meester hebben,,haha
Die arme leraren die wij op school te grazen hebben genomen..
Je kunt de volgende keer misschien beter instappers aandoen,,hahaha

Gr MJ

Terug
Bovenaan