1 controlle

Marie80

New member
Hoii meiden

Morgen eerste controlle na de bevalling ,,, ben benieuwd hoe en wat ,,, ben wel blij kan ik het eindelijk over de pil hebben ppfffff ,,,, morgen nog wat dinge regelen ,, ff naar de rechtbank ,,zo als een voogd want wat als ,, en ook het gezag voor mijn vriend want vroeg als je het kind erkende was het normaal dat het naat de papa ging maar tegen woordig niet meer dus dat ook ff regelen we zien het wel ,,,, hoe doen jullie dat ???
Knuff
 
Succes morgen met je controle.

Ik ben getrouwd dus wij hoeven niks te regelen. Ukkie is ingeschreven in het trouwboekje.

Het is idd belangrijk om het goed geregeld te hebben. Succes met het regelen, super goed dat je dat doet.
 
Hoi,

Inmiddels zijn wij getrouwd, dus nu hoeven we niets te regelen. Bij onze eerste dochter heeft mijn man haar bij de gemeente erkent en na de geboorte hebben we formulieren voor het aanvragen van de voogdij ingevuld en opgestuurd. Binnen twee weken kregen wij de papieren binnen dat hij de voogdij over haar heeft. Ging vrij soepel.

Succes met de controle!

Liefs Silvia
 
Klaas heeft Naut in augustus erkend, en toen hij was geboren heeft ie het gezag aangevraagd bij de rechtbank. We hoefden maar een formuliertje in te vullen en dan moest het geregeld zijn, ware het niet dat ze de boel kwijt geraakt waren, moesten dus alles weer opnieuw opsturen.
maar goed, nu is het allemaal geregeld
 
Terug
Bovenaan