1 dag overtijd, en...

- gevoelige gespannen borsten
- duizeligheid bij vlagen, en snel weer over
- tussendoor elke keer trek
- geen bruine afscheiding, wat ik altijd halve dag voor NOD heb
- gespannen buik
- vaak plassen

Kortom, ik heb het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn...

Maar... ik durf eigenlijk niet te testen.

Bijna 3 jaar bezig, voor de tweede, en al zo veel testen weg kunnen gooien...

Ik ga in elk geval vandaag en morgen nog proberen af te wachten, en dan do misschien testen. Of als ik me echt niet in kan houden, morgen middag...

Ik durf soms bijna niet meer te hopen, elke keer als de NOD nadert dan heb ik allerlei klachten maar vervolgens is het niets.

Ik hou jullie op de hoogte...

Zijn er meer die nu zitten te wachten??

Liefs J 26

Hi J 26,

Zit in hetzelfde schuitje….ben ook 1 dag overtijd, maar durf ook niet te testen! Ben bang voor een teleurstelling, dat mijn lichaam me voor de gek houdt (wat het al eerder gedaan heeft….)
Heb ongeveer dezelfde symptomen, maar die heb ik wel vaker als mijn NOD nadert….. Spannend hoor!!!!!!!
Ik hou je op de hoogte!

X Joen

Hey,

Hier nog iemand die in de spannende dagen zit.
Ik had gisteren mijn NOD en tot hier toe nog niks te bespeuren,ik had wel zondag,1 dag voor mijn NOD al eens getest maar was niks.
Ik zit nu wel nog maar in ronde 3.
Vind het echt knap dat je de moed niet opgeeft na zo lang proberen,ik hoop dat je duiveltjes niet doorzetten en eindelijk eens een positieve test mag hebben,dat verdien je wel!!!

Van die klachten...
Ik had in de eerste ronde vanaf mijn ei tot mijn nod verschrikkelijke ms pijn,dat ik dacht van ooo zou het al zo zijn,in ronde twee ook hetzelfde,echt soms zo pijnlijk dat ik niet kon blijven liggen en zo.
Nu deze ronde alleen rond mijn ei een beetje last en voor de rest niks,alleen gevoelige borsten en zo van die zichtbare aders en zo maar voor de rest niks van klachten,dat ik dacht oke dat is mss wel positief.
Nu is het dus alleen maar afwachten en denk dat ik morgen toch een een testje ga doen,wss ook weer negatief hoor,want stel dat ik toch zwanger ben dan had ik mss zondag ook al een vaag streepje gehad he maar toch ga ik het eens proberen,je weet nooit he.
Bij mijn eerste was ik zwanger doorheen de pil,heel onverwacht dus en was 10 weken en 1 dag toen ik het wist en was dan nu echt eens blij dat ik er eens echt voor kon gaan,voelt toch helemaal anders he,nu is het altijd zo spannend.
Ga echt duimen voor jullie!!!!

Liefs orchi

Hoi Joen,

Tja, heb jij dat ook, loop je elke keer naar de wc, maar niks...

Ik kreeg net spontaan krampen, dus ik dacht o, nee, hè, maar moest gewoon ff goed naar de wc... haha...

Aan de ene kant wil ik toch misschien dan vanddaag testen, wil het zo graag weten!! En dan kan ik mijn mannetje verrassen... Hij leeft zó mee joh... Hij wil het ook zo graag.

't Is gek maar op de een of andere manier heb ik best wel hoop dat het goed zit. Is gewoon een gevoel. En daarbij, ik ben echt helemaal nóóit overtijd! Maar goed, afwachten dus maar gewoon...

Ik hoop dat we allebei snel positief testen!

Liefs mij

Hi J 26 & Orchi,

Ben eigenlijk ook nog nooit overtijd geweest….. Wel eerder, maar nooit later. Maar goed, hoor en lees wel verhalen van andere meiden en die zijn ook zomaar ineens een paar dagen later. Weet wel dat je positief moet blijven en dat ben ik ook wel, maar ben gewoon bang voor een teleurstelling (en ik zit ‘pas’ in ronde 6).

Ohhhh, herken dat ook J 26, elke keer naar de wc lopen en dan dat geloer in je onderbroek en bij het afvegen….. Lijkt bij mij nu wel alsof ik steeds meer krampjes krijg….Is dat normaal, van die krampen als je zwanger bent?????? Of is dat per definitie een no go?????

Goed dat jij de hoop hebt dat het goed zit!!!!! Ik duim voor je (en voor orchi & mezelf natuurlijk ;-))Ik heb besloten toch even te wachten met testen. Mijn vriend wil het ook zo graag, wacht met testen tot hij erbij is (als ik dat kan, haha).

X Joen

Hoi meiden,

wat leuk om dit te lezen. Kan jullie spanning door de laptop heen voelen, haha. Ik moet nog een weekje geduld hebben om te weten of ik zwanger ben. Is pas de eerste ronde voor kindje nummer twee, maar ja...de eerste keer was ik ook meteen zwanger, dus you'll never know!!!
Heel veel succes en geluk! Hoop het hier nog even te lezen!

groetjes Mellow

Hoi dames,

Al getest???

spannend voor jullie hoor!

Je wilt het zóó graag en dan ben je bang voor een negatieve uitslag, want als de test negatief is dan moet je nog weer een hele lange maand wachten bah!
Je zou elke week een eisprong moeten hebben!

Laten jullie ons even weten wat de uitslag is????

Wij  zijn ook bezig voor de tweede, zit in de tweede ronde, mijn zoontje is bijna 3 jaar oud (april). Ik wou mijn kindjes altijd dicht op elkaar maar ik was er nog niet aan toe.
Nu het eenmaal zover is kan ik niet meer wachten!!!!
Ik voel dus echt met jullie mee!
mijn NOD is pas op 11 maart maar ik denk 2 dagen eerder, de vorige maand was ik 2 dagen eerder ongi. Ik heb nu een soort van menstruatiepijn dus ik denk mijn ei. Gisterenavond geklust dus ik heb goeie hoop!
Bij de eerste was het in de 2e ronde raak......ik hoop nu weer maar ik weet hoe anders het kan gaan.

groetjes mamajb

Hoi meiden,

Nou dit forum was te aanlokkelijk om niet even te reageren.
Orchi ken ik al van een ander forum dus weet hoe zei zit.

Joen en J26 .. weet precies wat je voelt.
Ik heb het ook had gisteren ongi moet worden en ben het altijd optijd maar nu dus niet.
Had gisteren al een negatieve test behoorlijk rot dus maar hou nog even hoop.
En dat met die wc zo bekend ..!!!! elke keer als je wat denkt te voelen of een kramp heb even kijken of die rd er toh niet zijn want je hoopt op van niet dan een soort van opluchting als het toch niet zo is.
Nou ik moet even naar de winkel .. ik voel me niet lekker misselijk haha maar ja vriend wil natuurlijk wel eten.

Hou elkaar op de hoogte ben benieuwd zal duimen!!
Liefs babygirl.

Terug
Bovenaan