1 dag overtijd, en...

hoi mama JB

wat leuk, we hebben een beetje hetzelfde verhaal. Mijn zoontje wordt ook in April 3 en we zijn nu ook bezig voor een tweede. Was er eerder ook niet aan toe. Soms heb ik nu nog wel zoiets van: nu al??? Maar vind anders de leeftijd er tussen te groot worden. De vorige keer was ik meteen zwanger maar dat hoeft nu natuurlijk niet, dus als je van een paar maanden uitgaat wordt mijn zoontje straks bijna vier....

Ik hou dit onderwerp goed in de gaten want ben erg benieuwd wat eruit komt bij iedereen.

groetjes Mellow

hey hey

ook ik kan me hier helemaal invinden aangezien ik alweer op dag 36 zit en dat terwijl ik normaal tussen de 28 en 30 dagen ongi moet worden
maar al na 3 negatieve testen heb ik nu zoiets van ik wacht nog wel een paar dagen want hier wordt je ook niet vrolijk van
kwaaltjes pffff die heb ik me toch ook een hele rij

zere borsten met vlagen
misselijk
veel pijn in me onderrug
rare eet trekjes op de raarste momenten
het is heel fou maar ik kan niets hebben van de andere 2 kids
en een enorm opgeblazen gevoel
en vaak en veel moeten plassen

nou ik hoop dat er snel wat meer duidelijkheid komt

en ook voor jullie meiden heel veel suces met wachten

quote: mamavan 2 boys reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-02-2009 07:57:59'));

hey hey

ook ik kan me hier helemaal invinden aangezien ik alweer op dag 36 zit en dat terwijl ik normaal tussen de 28 en 30 dagen ongi moet worden
maar al na 3 negatieve testen heb ik nu zoiets van ik wacht nog wel een paar dagen want hier wordt je ook niet vrolijk van
kwaaltjes pffff die heb ik me toch ook een hele rij

zere borsten met vlagen
misselijk
veel pijn in me onderrug
rare eet trekjes op de raarste momenten
het is heel fou maar ik kan niets hebben van de andere 2 kids
en een enorm opgeblazen gevoel
en vaak en veel moeten plassen

nou ik hoop dat er snel wat meer duidelijkheid komt

en ook voor jullie meiden heel veel suces met wachten
groetjes mij

ik zet even niet mijn echte naam neer aangezien dr hier mensen mee lezen die nie weten dat wij voor een derde bezig zijn(ik hoop dat jullie dat niet erg vinden)

Hi Meiden,

hier eigenlijk nog geen nieuws! Mijn vriend zit voor z'n werk in het buitenland, dus we hebben afgesproken samen te testen als hij terug is (vrijdag ochtend). Toch heb ik nog steeds het gevoel dat ik anytime ongesteld kan worden.....

Hoe gaat het met de rest?

X Joen

Ha meiden,

Hier is de stemming nul komma nul.
Ik ben gisteravond begonnen met wat bloedverlies en vanmorgen zet het wel aardig door geloof ik. Ik baal hier echt enorm van. Maar wat doe je er aan?

Ik denk nu echt wel eens, volgens mij komt hier nooit een tweede. Al drie jaar bezig, maar nog steeds niks. En elke keer die spanning. Ik wordt er echt kots ziek van.

Ik zou die spanning wel kwijt willen, maar dat kan helaas niet. Je voelt je eigen lijf, en je leeft van ongi naar eisprong en weer naar NOD... Manlief ook, die weet precies waar we zitten.

Echt, ik weet het ff niet meer. Soms denken we er over om pleeggezin te worden ofzo, maar daar komt heel wat bij kijken. Die kinderen hebben vaak een heel verleden, en hoe ga je daar dan mee om... Toch zou ik dat wel iets moois vinden ook. Maar eens over doorpraten en brainstormen.

Jullie al nieuws?

Sorry, ik zit wel een beetje te klagen, maar ja, ik voel me gewoon ff heel moedeloos met de hele situatie. Mm willen we niet, dus dan blijft er weinig over.
Afwachten is het devies.

Ik hoop nog even van jullie te horen!!  

Liefs J 26  

Hi J26,

Bah, wat balen! Helemaal nu het er zo positief uitzag. Snap je echt heel goed. Kan het niet een kleine bloeding zijn (weet niet of je nog kwaaltjes hebt???). Dat hoor je toch wel vaker???
Ik heb zelf wisselende ervaringen met een pleeggezin. Een goed vriendinnetje heeft in pleeggezinnen gewoond. Sinds ik haar ken heeft ze in 2 gezinnen gewoond. Het eerste gezin was niet echt warm & harmonieus en zij maakten duidelijk onderscheid tussen eigen en pleeg kinderen. Het 2e gezin was heel lief en warm en daar heeft ze zich heel fijn gevoeld. Deze ouders hebben 3 pleegkinderen gehad (en de jongste hebben ze geadopteerd). Nu alle kids volwassen zijn (mijn vriendinnetje is ook al bijna 30 en moeder van 3 kids), zijn ze ermee gestopt.

Dit is natuurlijk een ervaring beschreven vanuit een pleegkind, maar ik weet wel dat het kinderen zijn met soms een hele heftige achtergrond.....

Hoelang duurde het bij jullie toen je zwanger was van jullie 1e kindje? En ben je al bij de huisarts geweest?

STERKTE!!!!!!!!!

Liefs Joen

Hoi J26,

jeetje wat vervelend elke keer zeg!! Ik kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt en dat je gaat denken dat het wel nooit zal lukken!! Je gaat er ook niet echt bepaald vanuit dat het zo moeilijk zal zijn om een tweede kindje te krijgen!! Ik snap natuurlijk enorm goed dat je er erg mee bezig bent en dat je het niet van je af kan zetten!! Denk eerlijk gezegd dat dat ook heel normaal is en dat iedereen dat zou hebben.
Pleeggezin is wel heel mooi maar idd ook wel pittig denk ik! Maar ja....dat heb je er dan ook graag voor over denk ik.
Ook al zeg ik het nu heel makkelijk, maar geef   het nog niet op!! Wie weet! En anders zet je het even tijdelijk, half jaartje ofzo van je af, en wie weet dat het dan ineens gaat lukken!! ( maar goed, ik heb makkelijk praten. maar weet natuurlijk dat het voor jou heel anders zal zijn.)

Heel veel succes en sterkte iin ieder geval,

groetjes Mellow

Hi Meiden!

hoop dat alles goed gaat met jullie! J 26....heeft het doorgezet? Hoop het niet!
Mijn vriend zou eigenlijk morgenochtend thuis komen (zat in buitenland voor werk), maar is een dag eerder thuis gekomen. Net een test gedaan en...... zwanger!!!!!!!
Konden het niet geloven, dus heb er nog een gedaan..... We zijn super blij, maar t nieuws moet nog even landen....
(sorry voor t ego berichtje)

Liefs Joen

Terug
Bovenaan