1 dag overtijd.. wat denken jullie? ( &jullie eerste symptonen)

Ik moest zelf de 15e ongesteld worden(maart, dus al even geleden haha), had weinig last van kwaaltjes behalve hoofdpijn en super vermoeid. uiteindelijk 16e nog steeds niet ongesteld en 17e een super duidelijke positieve test!
Hoop dat je ook zon positieve test gaat krijgen waar je niet meer om heen kan :D
en als je wilt, hou ons op de hoogte!!
 
Spannend!
Ik had maandag gemoeten.. ook nog niet. Maar dit is pas de eerste keer sinds stoppen pil.
Al 4 testen gedaan (op 3 verschillende dagen, zondag, dinsdag en vrijdag) alles negatief. 2v5 testen en action.
Ik vrees dat ik gewoon lange cyclus heb ofzo?
Of aan t ontpillen ben. Of kan t nog raak zijn?
 
Ik ben nu 3 dagen overtijd, vanochtend heel lichtroze spotting.. haast niet noemenswaardig. Ook geen buikkrampen of andere ongesteldheidssymptomen.
 
[quote quote=10133986]Spannend! Ik had maandag gemoeten.. ook nog niet. Maar dit is pas de eerste keer sinds stoppen pil. Al 4 testen gedaan (op 3 verschillende dagen, zondag, dinsdag en vrijdag) alles negatief. 2v5 testen en action. Ik vrees dat ik gewoon lange cyclus heb ofzo? Of aan t ontpillen ben. Of kan t nog raak zijn?[/quote]
1e cyclus na stoppen van de pil is vaak niet gelijk na 28 dagen. Kan soms wel 6, 7, 8 + weken duren, spreek uit ervaring;-) Vaak moet het lichaam ontpillen (Google maar eens). 
xLena al getest?? Ik heb ook al zo'n 4 dagen forse onderrug pijn, wat hormonaal lijkt te zijn (niet door rug gegaan oid). Verder weinig klachten. Mijn NOD is ergens komende week (weet niet precies op de dag af want dit is pas mijn 3e cyclus na stoppen van de pil)
 
Ik was, tot vandaag 6 dagen over tijd, helaas ongesteld geworden. Begon gisteren met verlies van roze slijm. Had bij 1 dag over tijd getest was negatief.
 
 
[quote quote=10134091]
@mientje ik ben nu al zo’n 16 maanden gestopt met de pil. Had direct een cyclus van 26/28 dagen..
[/quote]
Hee! Ja er zijn natuurlijk vrouwen die gelijk weer regelmatig zijn. Maar lang niet iedereen en dat na het stoppen met de pil je daar niet altijd op kunt rekenen. Dus dit kan bijv bij CherryBerry de reden zijn dat ze nog niet ongesteld is maar ook niet zwanger :)
 
Terug
Bovenaan