1 dag overtijd

A

Anoniem

Guest
Ik ben vandaag 1 dag overtijd en zit me dus de hele dag af te vragen zou het wel of zou het niet. Reuze spannend. Ik heb vanmorgen een zwangerschapstest gekocht en wil deze morgenvroeg gebruiken. Zijn er meer mensen die in het zelfde schuitje zitten?

Ben geen lotgenote (dus niet 1 dag overtijd)... Maar hopenlijk volgende week wel. Zondag is mijn NOD.

Doen die test!! Spannend.

Groetjes Joline

Ik zit in het zelfde schuitje! Ik ben nu 2 dagen overtijd... Spannend!
Ik heb nog geen test gehaald (ben het wel van plan). Wel heb ik buikpijn, ben  moe en pijn  onderin mijn rug  (wat ik normaal nooit heb)..... Dus wie weet!

Doe die test nu joh! waarom morgen?!
Ben benieuwd!

Titiana

Hoi dames,

Dinsdag getest, positief. Helemaal in de wolken natuurlijk. Helaas sinds gisteren bloedverlies. Ik weet nog niet goed wat ik er van moet denken maar het voelt niet goed. Verloskundige gebeld, haar antwoord was te verwachten. Het kan de innestelingsbloeding zijn maar kan ook begin van een miskraam betekenen. Afwachten!! Dat is nou net het allermoeilijkste.
We gaan morgen op vakantie dus de timing is ook nog klote. (als zoiets al op een goed moment kan komen.)
Wie weet meld ik na mijn vakantie over drie weken dat ik nog zwanger ben maar ik vrees voor het ergste....

Juup,

Heel veel sterkte de komende dagen en ik duim voor je dat je na je vakantie kan vertellen dat je nog steeds zwanger bent.

Tebbe

Terug
Bovenaan