Hai,
Daar ben ik weer even.
Vanochtend toen ik wakker werd meteen naar de wc om te kijken, maar nee.
Nog steeds niet ongesteld.
En ook niet echt menstratiekrampen.Ik durf eigenlijk niet te testen dus wil even de rest van de dag afwachten.
Het is namelijk zo dat wij ruim een jaar bezig zijn om zwanger te worden ( en jij? ) dus er zijn al heel vaak negatieve testjes langs gekomen en dus teleurstellingen.
Echt regelmatig is m'n cyclus niet hoewel ik de afgelopen paar keer een cylcus had van 33. Vandaar dat ik daar nu ook weer uit ben gegaan.
We gebruiken ook ovulatie testen. Zo kan je zien wanneer je je ei hebt he en dus vruchtbaar bent.
Ik was eerst een week weg dus zodra ik thuis kwam heb ik getest en dat was op dag 17 ( dus cyclus van 31 ). Die was negatief en daarna bleef het nagtief.
Maar meestal heb ik een positieve test op dag 16. Dus hoop dat ik toen m'n ei heb gehad.
En ik weet het ook bijna zeker, want ik had echt gisteren een wattenhhoofd, lichte krampejs en pijn in m'n onderrug. Het zet alleen niet door.
Ik heb ook die ovulatie test gedaan op dag 18, 19, 20, 21, en 22. Maar het bleef negatief.
Dus als ik op dag 16 eigenlijk een positieve test had had ik echt zeker wel gisteren ongesteld moeten worden.
Pff, snap echt niet meer.
Het rare is dus dat ik voor mogenochtend een afspraak heb staan bij de dokter ivm het niet niet zwanger worden. Zou ik kunnen afbellen.........????/
Maar goed, nu jij. Hoeveelste ronde zit je, eerste kindje?, regelmatige cylclus.
Wil alles weten hoor. Enne.....wele zwangerschaps test heb jij gebruikt?
Ik van het Kruidvat.
Liefs van Marieke