1 dag overtijd

he marieke28,

en hoe is het bij jou afgelopen heeft het door gezte of niet??
wanneer ga je testen??

heel veel succes en hopen dat het raak is..

groetjes brigit

Hai,
Daar ben ik weer even.
Vanochtend toen ik wakker werd meteen naar de wc om te kijken, maar nee.
Nog steeds niet ongesteld.
En ook niet echt menstratiekrampen.Ik durf eigenlijk niet te testen dus wil even de rest van de dag afwachten.
Het is namelijk zo dat wij ruim een jaar bezig zijn om zwanger te worden ( en jij? ) dus er zijn al heel vaak negatieve testjes langs gekomen en dus teleurstellingen.
Echt regelmatig is m'n cyclus niet hoewel ik de afgelopen paar keer een cylcus had van 33. Vandaar dat ik daar nu ook weer uit ben gegaan.
We gebruiken ook ovulatie testen. Zo kan je zien wanneer je je ei hebt he en dus vruchtbaar bent.
Ik was eerst een week weg dus zodra ik thuis kwam heb ik getest en dat was op dag 17 ( dus cyclus van 31 ). Die was negatief en daarna bleef het nagtief.
Maar meestal heb ik een positieve test op dag 16. Dus hoop dat ik toen m'n ei heb gehad.
En ik weet het ook bijna zeker, want ik had echt gisteren een wattenhhoofd, lichte krampejs en pijn in m'n onderrug. Het zet alleen niet door.
Ik heb ook die ovulatie test gedaan op dag 18, 19, 20, 21, en 22. Maar het bleef negatief.
Dus als ik op dag 16 eigenlijk een positieve test had had ik echt zeker wel gisteren ongesteld moeten worden.
Pff, snap echt niet meer.
Het rare is dus dat ik voor mogenochtend een afspraak heb staan bij de dokter ivm het niet niet zwanger worden. Zou ik kunnen afbellen.........????/
Maar goed, nu jij. Hoeveelste ronde zit je, eerste kindje?, regelmatige cylclus.
Wil alles weten hoor. Enne.....wele zwangerschaps test heb jij gebruikt?
Ik van het Kruidvat.
Liefs van Marieke

hallo allemaal

Ik probeer ook zwanger te worden van mijn tweede kindje ik had zaterdag ongesteld moeten worden maar ben ik niet geworden gisteren kon ik niet meer wachten en heb ik getest maar test was negatief. nou ik blijf zo maar in spanning zitten maar ik ben niet de enige zo te lezen.

groetjes karina

O jeetje wat spannend zeg.
Ik ben nog geen 1 keer overtijd geweest.
Ik werd het juist iedere keer een dag eerder.

Nou ja scheelt wel weer wachten maar toch.

Ik hoop voor jullie dat het raak is!

he marieke,

wij zijn nu met ons eerste kindje bezig em zitten in ronde 5.
mijn cyclus is heel regelmatig. het is 29 of 30 dagen.. ik zit nu op dag 31 en nog steeds niet ongi geworden.heb vanochtend een test gedaan maar was negatief. ik denk dat ik woensdag weer ga testen als het dan allemaal uit blijft natuurlijk..

ik zou de afspraak met de dokter zeker niet afzegen, gewoon even kijken wat hij te melden heeft en stel ( ik hoop het echt niet) dat het toch niet raak is deze keer kan hij jullie wel heel goed helpen..

wij zijn na 4 maanden naar de huisarts gegaan omdat het niet zo wou lukken terwijl ik een hele regelmatige cyclus heb en ik weet precies weet wanneer mijn ei sprong is ( lekker makkelijk hoor).
wat de huisarts eidgenlijk gelijk zei is dat er een sperma analyse gedaan moest worden omdat de zwemmers toch het belangrijkst werk moeten verrichten..en dat hebben we gedaan en gelukkig is alles goed en is het nu gewoon een kwestie van afwachten..

hebben jullie al een keer een sperma analyse gedaan?zo niet zou ik het wel even doen voor de zekerheid, dan weet je gewoon wat meer en waar het eventueel aan ligt..

ik hoop echt dat de ongi uit blijft voor zou je nu wel verdiend hebben toch, na een jaar.
succes bij de dokter en hou me op de hoogte..  

slaap lekker..

groetjes brigit

Hai Birgit,
Ik had net en afspraak bij de dokter om half negen, maar.....er was een foutje gemaakt waardoor ik er toch niet op stond.
Dus....nu moet ik over een uurtje weer terug. Ik ga inderdaad gewoon naar de dokter en leg alles uit.
Ik ben nog steeds niet ongesteld en denk ook haast niet dat er nog van gaat komen.
Bij elk krampje kijk ik wel hoor, heb jij dat ook?
Wij hebben gistermiddag 2 keer een test gedaan maar 2 keer nagatief.
Maar ja, ze raden ook altijd aan om bij een week over tijd pas te kijken he?
Dus ik ga donderdagochtend gewoon nog eens een testje doen.
En jij.......heb jij inmiddels uitsluitsel? enne....heb jij ook van die krampjes?
Wat betreft spermaonderzoek hebben we gedaan en alles was prima.
Hoop snel weer wat van je te lezen.
Liefs van Marieke

goeiemorgen marieke,

wat verveld zeg van de dokter, maar gelukkig kun je er straks weer teregt.

ik heb vandaag van ook van die krampjes en heb wel een heel klein beetje bloed verlies maar het is heel helder rood en meestal begin ik met hele doker rode/ bruine mentruatiebloed. ik wil natuurlijk niet te veel hopen.. maar onbuwust doe je het dan toch..
dit kan namenlijk ook innestelingsbloed zijn dat schijnt heel helder rood te zijn en duurd maar 1 of 2 dagen, toch??

het is weer afwachten of het door zet ja of nee..

over die testen trouwens ik ben over gestapt op de digitale cleurblue test dan weet je het gewoon zeker..want van al die streepje wordt ik helemaal hopenloos..

ze zeggen idd dat je het best na 1 week overtijd moet testen dan weet je zeker dat er genoeg zwangerschashormoon aanwezig is..

heel veel succes bij de dokter en ik hoor wel hoe het daar is afgelopen..

liefs brigit

Hai Brigit,

Bij de dokter geweest enne.......hij vroeg of ik een temperatuur curver had bijgehouden ( nou dat heb ik gelukkig ) en hij zag dat er sperma onderzoek heeft plaats gevonden. Dus dat is allemaal goed.
Nu heb ik een doorverwijzing naar de gynecoloog.
Ik heb thuis meteen gebeld en nu kan ik volgende week dinsdag al terecht.
Dus het gaat ineens snel.
Wel zei ik tegen de huisarts dat ik over tijd ben: en toen zei hij al van dat ze heel vaak vrouwen een doorverwijzing geven en ineens zijn ze zwanger.
Dus hopen dat dat nu ook het geval is haha.
Hoe is het inmiddels bij jouw? Ja, het kan inderdaad een innestelings bloeding zijn.
Hopelijk zet het niet door.
Will keep in touch he?
Liefs van Marieke
( ps, ben nog steeds niet ongie )

Terug
Bovenaan