1 jaar en 10 maanden en slaapt nog steeds niet door

Hoi tsja wat is doorslapen. Ik vind dat mijn dochter doorslaapt, maar moet er wel elke nacht 1x uit omdat mw dan water wil drinken, en als ze dat niet op de perfecte temperatuur, in een specifieke fles, krijgt, dan wordt ze hysterisch. Ze is nu 23 maanden, en doet dit sinds 3 maanden weer. Daarvoor ging het beter, maar er is 1 van de 7 nachten altijd wel een reden om er uit te moeten voor iets anders. Het hoort er ook een beetje bij denk ik? 
 
Mijn zoontje is ook 22 maanden en slaapt ook lang niet altijd door. Soms hebben we geluk, maar met regelmaat heeft hij 's nachts toch even behoefte aan aandacht en een schone luier, vaak ook aan wat eten of drinken. En mijn partner en ik denken ook duidelijk anders over een ideale tijd om op te staan 's morgens dan onze kleine, haha.
Het is wel eens beter gegaan, maar we hebben er ook een hele tijd nog veel vaker uit moeten gaan 's nachts, dus ach, het gaat langzaam aan (met ups en downs) de goede kant op.
 
Hier ook Ups en downs hoor! Zeker tot 1 jaar en 10 maanden elke nacht een fles. Daarna ging het steeds beter en sliep hij steeds vaker door. Hij is nu 2 jaar en 1 maand en zitten nu even in een goeie flow waarbij hij van 19.30 tot 6.30 slaapt maar ook dat kan zomaar weer eens veranderen! Haha. Zwaar hé, vooral als je allemaal mensen om je heen hoort met baby's die vanaf 6 weken al doorslapen, om jaloers van te worden!! Haha.
 
Zoontje is 1 jaar en 7 maanden oud en wordt nog elke nacht minimaal 3 keer wakker. Vannacht bijvoorbeeld wel 6 keer. Hij drinkt dan wat water en gaat weer slapen. Ben nu ook proberen om het drinken wat te minderen. Dit patroon heeft hij al sinds hij baby is, nog nooit doorgeslapen. 
 
Terug
Bovenaan