1 jaar trakteren

Zoetigheid, sja... ze eten het toch niet dagelijks!
Ik vind dat het best zo af en toe eens mag, ik let zelf erg op wat Tom eet.

Die site van party kids is echt leuk. Daar staan echt leuke ideeen op.

Groetjes

Hoi Annemarie,

Onze dochter is op 4-1 een jaar geworden en wij hebben een vlinder geknipt (uitgeprint via internet en 15x overgetrokken op karton) en in het midden van de vlinder (het lijfje) hebben we een bellenblaas geplakt.

Op het kdv gaan ze ook weleens bellen blazen met de kids en Fleur vindt het altijd erg leuk om die bellen te zien vandaar dat we hiervoor hebben gekozen, kunnen de ouders dit ook eens met de kids doen.

Ik heb ze per set van 3 gekocht bij de action voor ong. 50 cent dus het was ook nog wel betaalbaar.

Misschien een leuk ideetje!

Bij ons is snoep oid niet toegestaan, behalve liga/danoontje

Succes in ieder geval en alvast gefeliciteerd
Gr Melani

Wat erg leuk die koekiemonster'jes. is dat niet moeilijk en hoe lang duurt het?
Waar koop je een eetbare pen? :)

Hoe kom je aan de versiering van de mand? zelf gemaakt?
En natuurlijk belangrijk wat vonden de kids ervan en de juffrouwen?

groetjes

Alvast gefeliciteerd met de kleine man!

Wat erg leuk die koekiemonster'jes. is dat niet moeilijk en hoe lang duurt het?
Cake-jes beslag maken (cake mix eigen merk c1000) duurt nog geen 5 min. cake-jes daarna bakken, duurt 15 min.  (ik heb 't geprobeerd met kant en klare cakjes maar die vielen uit elkaar als ik er een likkoekje in duwde.)

Waar koop je een eetbare pen? :) wij hebben deze in duitsland gekocht, daar hebben ze wat meer bakartikelen... ik weet zo niet waar je ze hier in NL kan halen. Het is een decoreer pen zeg maar.
De pupillen zijn van chocolade crisp bolletjes.
De blauw musket zaadjes heb ik bij maakjetaart.nl gekocht.. 1 bakje is genoeg voor ong. 15 cakejes. (je smeert een cakje in met bakkersglazuur, en dan direct dompelen in die zaadjes)

Hoe kom je aan de versiering van de mand? zelf gemaakt? Dat is de deksel van de c1000 babydoos... haha... wat je toen kon ophalen als je een geboortekaartje inleverde... dat heb ik ingepakt met inpakpapier en beplakt met blauwe papiertjes zoals je ziet.
De koekiemonsters die ik er op heb geplakt, plaatje in google gezocht en uitgeprint op wat dikker papier.

En natuurlijk belangrijk wat vonden de kids ervan en de juffrouwen?
Toen ik het vanmorgen bracht, waren de leidsters er zeer van onder de indruk...
En de kindjes vonden het lekker :) Dus zeer geslaagd al zeg ik het zelf!

Woensdag is hij jarig, ik maak er dan weer wat voor de visite. Het is wel wat werk, maar erg leuk om te doen....

Ik hoop dat je wat aan mijn ideeen hebt!
Groetjes! Nancy

Leuk en lekker. Nijntje broodjes van bakker Bart. Dat zijn broodjes in de vorm van het hoofdje van nijntje. Knutsel met gekleurd papier het lijfje van nijntje en plak het lijfje met plakband op een STOMPE sateprikker. Steek de sateprikker in het broodje en klaar is de orginele en gezonde traktatie.

succes.  

Hallo,

Het blijft erg leuk al die traktaties ik heb voor mijn dochter (7-3-'07) een leuke traktatie gemaakt van bumba.
Rozijntjes met daarop omgekeerd een danoontje geplakt, strook papier eromheen bovenaan samen plakken en een bumba erop erg leuk en gezond.
Was een groot succes!
Groetjes

Terug
Bovenaan