1 jaar verder en hoe gaat het nu met de moeders en vaders?

Hallo allemaal,

We zijn nu 1 jaar verder en ik vroeg mij af hoe het met jullie moeders en vaders gaat?

Bij mij is er in 1 jaar veel veranderd, ik heb van de bevalling een ptss (post traumatisch stress syndroom) overgehouden en heb het zelf geacepteerd, voor mijn omgeving en mijn partner is dit iets moeilijker geweest, maar zolang ik mijn gezin en mezelf op nr 1 zet gaat het goed.
Wij hebben een jaar vol knokken en leuke lieve dingen mee gemaakt.
Soms denk ik dat ik veel gemist heb van de kleine man doordat ik heel veel rust en slaap nodig heb gehad, aan de andere kant merk ik aan de kleine man dat hij er tot nu toe weinig van heeft gemerkt..

Ik vroeg mij af of ik de enige van dit forum ben die met klachten na de bevalling te lang door gelopen ben?

Liefs

 
Hey binbar,
wat vervelend om te lezen dat je zo'n nasleep had van je bevalling! 't is en blijft een hele gebeurtenis, een geboorte. Het is inderdaad erg belangrijk om aan jezelf te denken en de rust te nemen die je nodig hebt!
Ik werk gelukkig maar 12 uur, dus heb altijd wel tijd om een keertje te rusten tussendoor. Als 't voor mij even een keertje te veel werd dan stond gelukkig m'n schoonmoeder of moeder altijd voor mij klaar.
Geniet van je grote en kleine man! :)
Liefs
 
Terug
Bovenaan