1 januari nod nog meer met mij???

A

Anoniem

Guest
Ja ik hoop natuurlijk dat het dan raak is. Maar dat hopen we allemaal toch?
Wij zijn bezig voor de derde. Heb al 2 een van 2 en van 4. Dus een derde is meer dan welkom.

Hoe gaat hij verder bij jullie? Ik heb een week lang vol gevoel gehad of liever gezegt raar gevoel in de buik nu maar meer af en toe. Ik hoop niet dat dat net mijn ei was want dan weet ik neit of we goed geklust hebben. Ik hoop het zo dit keer.

Hoi Beppie

Ik heb mijn NOD niet 1 januari maar ik wens je wel heel veel succes!!!!!!

Liefs Jessy

Hoi Beppie,

Ik moet ook op 1 januari ongesteld worden.
Vanaf een paar dagen na mijn eisprong heb ik een opgeblazen gevoel in mijn buik.
Vooral s'avonds is mijn buik ook dikker en gespannen.
Alsof er een ballon in opgeblazen is zeg maar.
Ook mijn borsten zijn nog steeds heel gevoelig.
ik heb het gevoel alsof ik ieder moment ongesteld moet worden.
Normaal heb ik dit soort kwaaltjes nooit zo lang voordat ik ongesteld moet  worden.
Heeeeeel spannend.

Veel liefs van Nathalie.

he nathalie,

Spannend he!! Ik had dat opgeblazen gevoel ook maar het word wel minder heb geen last van mijn borsten maar dat had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook niet dus dat zegt niets.

Ik ben alleen bang met dat gespannen gevoel in de buik dat dat achteraf gezien met de eisprong te maken heeft gehad en dus het ei gewoon later is gekomen ofzo.

Maar we zullen zien. Hoeveelste kindje is dit voor jullie onze derde mocht alles lukken en goed gaan natuurlijk.

Hoi Beppie,

Wij gaan voor ons eerste kindje.
Ik ben wel al een keer zwanger geweest maar toen kreeg ik een miskraam.
Dit zou nu mijn eerste menstruatie weer zijn na die miskraam.
Maar ik hoop dat ik weer zwanger ben.
dat gevoel heb ik in ieder geval wel.
Heel stom, maar eigenlijk al vrij snel na mijn eisprong had ik zoiets van:
Yes! meteen weer zwanger, hopen dat het nu wel goed gaat.
Maar ja, eigenlijk kan je dat dan natuurlijk helemaal nog niet weten of je zwanger bent maar ik heb wel heel sterk het gevoel.
Toen kreeg ik zo'n opgezette buik en gevoelige borsten terwijl ik nog lang niet ongesteld moest worden.
Toen had ik helemaal het gevoel van: Zie je wel, dat ik zwanger ben.
Maar ja, ik ben geen helderziende en ik weet natuurlijk niet wat er in mijn buik allemaal gebeurd. kan alleen maar afwachten.
Als ik toch ongesteld wordt, dan weet ik in ieder geval dat ik niet echt op mijn gevoel af kan gaan.
Als ik meteen weer zwanger ben, zou natuurlijk wel fantastisch zijn.
We zijn al 3 jaar bezig, en dan 2 x achter elkaar zwanger!!!
Afwachten.
Ik heb vandaag heel duidelijk het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar ik ben het nog niet.
Als ik na mijn miskraam meteen weer een normale cyclus heb, zoals ik altijd had dan zou ik dus maandag 1 januari ongesteld moeten worden.
Dus dan zou het nu ook wel vroeg zijn.
we wachten het af.......

Hoi Beppie,

ik heb mijn nod op 2 jan, een  gokje  want ben wat onregelmatig.  
Wij gaan voor de 2e en dit is de 6e ronde.

Ik denk zelf niet dat het gelukt is.
Mijn ongi begint meestal met een paar dagen bruinverlies en dat is dus vandaag begonnen.

Ik hoop voor jou dat het wel raak is.

groetjes
brusje

Hoi Nathalie,

ik hoop voor jullie ook dat het weer raak is.

groetjes
brusje

Nou ik hoop dat we allemaal niet ongesteld worden en dat dan over een maandje of 9 allemaal moeders zijn. AL dan niet voor de eerste of tweede of derde.

Ik heb gewoon nergens last van en dat bevalt me ook weer niet. Het is ook nooit goed he!!

Succes en we schrijven

Terug
Bovenaan