1 januari nod nog meer met mij???

Hey.

Mijn NOD is ook 1 januari.
Heb geen idee of het raak is.
Wij gaan voor een 2e kindje en bij onze dochter had ik geen tekenen van een zwangerschap dus je weet het maar nooit.
Erg spannend weer allemaal...
Ik hoop dat het voor iedereen een heeeeeel goed begin van het nieuwe jaar word.

Groeten van MIena

Ja hier ook nog geen krampen ofzo. Nog 3 daagjes tot nod ik hoop dat ze wegblijven en ik zwanger ben maar je weet het nooit he!

Hoi meiden,

ik heb 3 januari mijn nod. dus wel dicht bij elkaar, ene kant denk ik dat het raak is maar andere kant ook weer niet,

heb sinds een paar dagen naar mijn ei beetje trekkerig gevoel in mijn onderbuik, en gisteren een beetje rose druppeltjes in me slipje gehad, hoop niet dat de duiveltjes te vroeg komen,

dit is mijn 6e ronde naar het stoppen met de pil en ik ben 1 van de vrouwen die gelijk gezegend is met een regelmatige cyclus van 33 dagen, dus heb ik 3 januari nog steeds een verhoogde temp. ga ik gelijk testen!!

haha ben heeeeeeeeel ongeduldig ...

succes allemaal en hopen dat begin januari heeeeeeeeel vruchtbaar mocht zijn voor ons...

Liefs Iris

Hoi,

Vannochtend was mijn temperatuur veel lager.
Hij was steeds 37.9 of 37.8 en vannochtend was mijn temperatuur 36.6.
Ik heb ook heel duidelijk het gevoel dat ik ongesteld moet worden.
Pijn in mijn buik en in mijn bovenbenen.
Balen!!!!!!!!!!!!!
Ik had echt zo sterk het gevoel dat ik zwanger was, maar nu dus weer helemaal niet.
Mijn borsten doen wel nog steeds zeer, maar dat kan natuurlijk ook met de ongesteldheid te maken hebben.
Ik ga er nu vanuit dat ik ongesteld moet worden.
Helaas. Ik had zo gehoopt dat het raak zou zijn.
Ik hoop dat de ongesteldheid bij jullie wegblijft.
Omdat mijn temperatuur vandaag ook veel lager was, dan zegt dat toch eigenlijk wel genoeg????
Ik duim voor jullie dat jullie zwanger zijn.

Veel liefs van Nathalie.

Ja maar zo'n verschil in temp is dat toch niet?? Geen bloed geeft moed hoor vind ik.

Ik heb enorm veel witte afscheiding sinds vandaag dus ik weet het ook even niet meer. Het lastigste is geen lichaam is gelijk en geen zwangerschap dus je kunt ook niet al te veel doen op de vorige ervaringen heb ik geleerd/

Nod over 3 daagjes afwachten maar weer he

Hoi Beppie,

Ik had vanmiddag ietsjepietsje bloed.
Maar nu niet meer.
Ik heb wel echt het gevoel dat ik onwijs ongesteld moet worden.
Maar ik hoop natuurlijk dat het hierbij blijft en dat er verder geen bloed komt.

Doei.
Groetjes van Nathalie.

Hoi nt,

Wanneer is je nod eigenlijk dat kan ik nergens terugvinden.

Tegelijkertijd met mij 1 januari????

Terug
Bovenaan