1 liter vocht per dag!

Hm, dit roept weer een andere vraag bij mij op: onze dochter (24 weken en 5,5 kilo) drinkt helemaal geen extra water tussendoor. Ze drinkt 5x 165cc voeding en tussen haar flessen door slaapt ze! Moet ik haar dan wakker maken voor water?

En geven jullie gekookt afgekoeld water of gekookt gekoelt water?

Groetjes!
 
Hoi Daphne,

Je hoeft haar niet speciaal wakker te maken hoor. Als ze goed plast en doet is het prima.

Ik ben zelf begonnen met wat sap toen ze goed fruit at. Dan gaf ik een beetje water/sap na haar fruit om het wat door te spoelen.

Groetjes joyce

 
eeehhh Janine, mijn reactie over navragen bij het cb deze week staat los van de vraagstelster. Ik ben niet de vraagstelster en heb dus ook niets op het forum gezet hierover. Ik reageerde slechts met de mededeling dat ik het deze week zou navragen omdat ik er toch moet zijn.
 
wat je kan doen als je kindje alleen nog flesvoeding krijgt; extra water bij een fles. Dus ipv 5 schepjes op 150cc doe je gewoon 5 schepjes bij 180cc of zelfs nog meer water.
 
marianne, vraagje? groeit jouw ukkie niet goed dan? en hoe oud is ie? wij mochten nl absoluut niet meer dan 5 keer 210 geven en dat vonden ze al extreem veel en met 8 maanden moest ik 2 flessen minderen zodat hij nu 9.5 maand er nog maar 2 krijgt waarvan 1 met bambix en 180 cc melk en 1 met 90 cc. wat een verschillen allemaal zeg, ik geloof nu echt dat alle cb's maar wat doen en zeggen en het echt hele persoonlijke meningen zijn en dus geen proffessionele richtlijn.
 
Terug
Bovenaan