hoi
nou het is inderdaad rustig!
hier nog niks hoor, mijn dag is as donderdag, maar denk dat het nog wat gaat duren. donderdag bij de gyn geweest en er was nog geen enkel teken van begin. gelukkig maar eigenlijk, want mijn jongste zit nog onder de pokken, en als hij er dan niet bij mag, dat zou ik echt vreselijk vinden. ophouden dus, slot erop!!
jee, lies, wat rot voor je. zo is het wel heel moeilijk om te genieten van de zwanerschap.
leven en dood, wat staat het toch dicht bij elkaar. van de ene kant ben ik ook heel erg blij met dit leven in mijn buik, van de andere kant toch heel verdrietig dat het er geen twee zijn gebleven (een buitenbaarmoederlijk, met 9 weken emt spoed geopereerd, deze bleef lief zitten)
het nieuws, daar kijk ik niet naar. ik ben een -te- gevoelig persoon, en elke keer dat ik wel een stukje kijk van het journaal, word ik treurog van zoveel ellende in de wereld. Ik steek mijn kop in het zand, voor zover mogelijk, en doe vrijwilligerswerk en steun projecten waar ik kan. daar wordt ik blij van en zo heof ik niet treurig te zijn. ik weet wel wat er speelt via de radio. maar daar hoef ik geen beelden bij..jak..
nou, nu maar weer wat leuks, ben lekker alleen thuis, man en kids naar de dierentuin. 'doe je rustig aan dan?' 'ja.... nee dus, heel het huis gepoetst, was ook wel nodig. bevredigend, maar wel vermoeiend, nu maar niks meer doen, alleen nog even op de fiets met de hond.
Hebben jullie een hond?? hoe doe je dat nu met uitlaten??
en straks???